Kjell Bråten Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Hei! Tenkte meg på Skala en liten tur lørdag til søndag, men konemor har rekvirert kjøretøyet vårt, så jeg tenkte jeg skulle høre om det er noen som kjører, og som har ledig plass til meg? Har ikke så veldig mye med meg, kun en modell som skal stilles ut, men det kan godt hende at det blir litt flere ting som jeg skal ha med meg på hjemveien. Jeg bor i Vestby, så om det er noen som kjører forbi Vestby så kan jeg sikkert hoppe på i fart (så lenge det er veldig liten fart). Men jeg kan sikkert komme meg helt inn til Oslo om det er lettere å få skyss derifra. Om det er andre som trenger skyss så bare bruk denne tråden, men jeg har førsteretten til skyss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Sendte en PM med et alternativ i forhold til at jeg planlegger å kjøre opp lørdag formiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Ser ut som om jeg kommer meg til Skala (Takk Magne), men retur er det værre med. Om det er noen som kjører fra Skala på søndag, og har ledig plass om så bare til Oslo S så er det stor hjelp i det også! HJELP! mvh Kjell B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Det får vi sikkert til, Kjell. Men så mye lenger enn til Oslo S får du ikke sitte på uten å betale for omveien (all den tid jeg bare skal til Oslo) Arild PS Da jeg bare er meg selv på tur oppom på søndag og ikke skal ha med modeller, så har jeg plass til et par stykker til nedover, om det er flere som trenger haik til byen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts