Stein Brandal Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Tok en utfordring på NC om og bygge den styggeste ferrari til Scala 2012. Smaken er som baken....... Skal ikke si om den er pen eller stygg, men her er mitt bidrag. Får se hvordan det går. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 I kontrast med noe svart så kan det funke bra det der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 hhhmmmmm.... fargen kvalifiserer vel nesten til tittelen aleine håper jeg ikke var ekkel mot deg nå.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted October 16, 2011 Author Share Posted October 16, 2011 hhhmmmmm.... fargen kvalifiserer vel nesten til tittelen aleine håper jeg ikke var ekkel mot deg nå.... Utgangspungtet er jo at den skal vere stygg. Neste jeg skal gjøre med den er det sorte på innsiden av vinduene. Har aldri helt fått til det. Blir spennede og prøve. Stein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Fantastisk farge, og blank også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Den der går i Miami den Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Ahh, passer jo fint inn hos en eller annen luguber finanskjendis den der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Tja, hadde man faatt litt 458 Italia-front paa den der, saa er det ikke sikkert den hadde blitt saa ille. Men fargen da mann... Skal du ta den helt ut og gjoere det stygt, saa er det ingen vits aa lakkere noe pent:) Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Bilde lyger nå litt. Lakken ble ikke så fin som bildet viser. Tror bildet er tatt når jeg kom inn, så lakken er fremdeles våt. Faren var den verste jeg hadde. Jeg hadde lilla og limegrønn også, men de var ikke stygg nok. Vet ikke om interiøret skal bli like stygt. Jeg får se. Stein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hvitt skinninterioer boer vel passe til en korallblaa farge:D Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hvitt skinninterioer boer vel passe til en korallblaa farge:D Jens Da bør alt være hvitt, inkludert pedalene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts