Stein Meum Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Veeeldig bra! Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Okey, Sier meg i mål med denne. Som vanlig mye som kunne vært gjort bedre, som feks fingermerker og pussestøv på innsiden av cockpitglasset. Sprekker og dårlig pussearbeid her og der. Slurvet lakkjobb. Vel legger ved en liten walk around, som avdekker de fleste feilene. Bortsett fra det syns jeg den ble en tøff modell, særlig i front med de tremotorene og torpedoen under buken. De innskyvbare seksjonene på pukkelen og de to dekselene til bukskytteren laget jeg av en ølboks. ahhh..... øl.... Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Herregud den ble tøff i trynet. Ser at jeg må drikke mer øl, de panelene ble jo supre. Og om dette er slurvete lakkjobb så lurer jeg på om jeg ikke burde begynne med frimerker i stedet for modeller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Flott pukkelrygg Mange flotte detaljer, men lurer litt på de lukene på bukskyttergondolen? Skal ikke de vende utover noe a'la det bombeluker? Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Knut - frimerker må du heller ikke slurve med! Kan koste deg dyrere enn en eske med plast. Bjørnar - som samler frimerker også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Mange takk folkens! Flott pukkelrygg Mange flotte detaljer, men lurer litt på de lukene på bukskyttergondolen? Skal ikke de vende utover noe a'la det bombeluker? Mvh Rune Ble litt usikker da du nevnte det, så jeg måtte sjekke ut refereransen på nytt. Joda fant et bilde som viser hvordan de skal ligge. Vet ikke hvordan det funker, men det er sikkert en slags slidemekanisme. Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Jepp, ser ut til at det er en slags slidemekanisme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Heisan dette så utrolig strøkent ut! hats off. Min favoritt kamo, den krever sin mann. Det gjør byggesettet også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Særs bra. Støv på innsida: a) skyll med vann eller b) ta slangen av sprøytepistolen og blås luft inn gjennom bakluka. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts