Gå til innhold
  • Bli medlem

SIG Pasta Penne Dromedarus - S.M. 79 II (1/48) [Ferdig]


Anbefalte innlegg

Okey, Sier meg i mål med denne. Som vanlig mye som kunne vært gjort bedre, som feks fingermerker og pussestøv på innsiden av cockpitglasset. Sprekker og dårlig pussearbeid her og der. Slurvet lakkjobb. Vel legger ved en liten walk around, som avdekker de fleste feilene. Bortsett fra det syns jeg den ble en tøff modell, særlig i front med de tremotorene og torpedoen under buken. De innskyvbare seksjonene på pukkelen og de to dekselene til bukskytteren laget jeg av en ølboks. ahhh..... øl....

 

 

026.jpg

 

023.jpg

 

019-1.jpg

 

012-2.jpg

 

037.jpg

 

029.jpg

 

028.jpg

 

 

Tommy  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk folkens!

 

Flott pukkelrygg :) Mange flotte detaljer, men lurer litt på de lukene på bukskyttergondolen? Skal ikke de vende utover noe a'la det bombeluker?

 

Mvh

:) Rune

 

Ble litt usikker da du nevnte det, så jeg måtte sjekke ut refereransen på nytt. Joda fant et bilde som viser hvordan de skal ligge. Vet ikke hvordan det funker, men det er sikkert en slags slidemekanisme.

 

Tommy  :)

gondol.jpg.71a459b87fc52a091234c1b2e2bc11ad.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.