Kyrre Ingebrethsen Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Vi har avtalt dato for Skala 2011 og dette blir altså 26. og 27. mars 2011 i Letohallen. Vi kommer tilbake med rompriser osv. Det er ikke vits i å diskutere om dette ikke passer med andre arrangement. Dette var datoen som var ledig i Letohallen, så da får vi innrette oss. Tilsvarende får evt andre arrangement tilpasse seg oss. For Skala2011-komitéen, Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 gleder meg allerede.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Me too! Vet i hvertfall om en modell jeg skal ha med meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Glimrende. gleder meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Flottings, det passer for Lima November Decals også !! Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Jeg kommer jeg Gleder meg masse allerede.. Vent, kan vi ikke gjøre om året til 2010 da? -Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Me too! Vet i hvertfall om en modell jeg skal ha med meg. To stykk dog Kosti, ikke glem den finske perkele MiG'en. Som de andre, gleder meg også til neste år. Litt fiks på smårusk her og der, så blir det strålende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Anton: Pokker, den tenkte jeg ikke på. Skaff bilder så skal jeg fixe det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Jeg skal definitivt komme nedover fra Nordland og delta på dette, modellen jeg skal ta med meg ligger pent i eska si, men det skal jeg nok få slutt på.... Blir en F-16 BM RNoAF da....#691! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Eyy, tøft Finn-Ove...! Kanskje B`n din skal få selskap av #689 på SKALA 2011...?!? glad SKALA 2011 er lagt litt seinere, så slipper vi kanskje en meter snø i hodet denne helga?!? lov å håpe da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts