Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport til Skala 2010


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

Heisann, siden jeg også skal til Scala 2010, og er godt kjent i området, kan jeg stille opp som "mikro taxi" (Opel kadett) Fra Dal stasjon, eller Gardermoen Skal selvsagt ikke ha noe vederlag for kjøringen. Kan kjøre et par, tre turer med 4 pers og annet stæsj.  :) på Lørdagen. Hvor kjørbar jeg er på søndag etter det hyggelige samværet gjelder å se, he he  ;)

 

Bare gi meg togtidene, og send meg en pm, så får dere mobil nummeret mitt.

 

Mvh.

 

Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med et skriv om hvordan man skal komme seg til og fra Letohallen. Som folk allerede har nevnt går det tog hver time til Dal, som er i overkant av 2 km fra hallen, men det går også busser til Statoilstasjonen på E6 rett nord for Leto. Ut fra det jeg kan se på kartet er dette ca 500 meter. Flybussen fra Gardermoen går visst forbi denne.

Vi har diskutert dette med å sette opp fellestransport, men er usikker på hvor stort behovet faktisk er. Dere må gjerne indikere i denne tråden om det trengs. Jeg ser Arnfinn her allerede har tilbudt seg å stille som privatsjåfør og det er jo veldig hyggelig.

 

Da vi tok kontakt med Letohallen i høst mente de at det var snakk om å få en bussrute forbi hallen på nyåret. Jeg skal sjekke opp hvordan dette går.

 

Stand by for update.

 

Kyrre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen fra trøndelagsområdet som ikke har plass til alt som skal nedover, så skal jeg kjøre en liten varebil nedover med plass baki, så bare rop ut om noen trenger mere plass ;)

 

Det kan hende for min del. Jeg har ikke helt avgjort om jeg kjører eller reiser med fly.

 

Einar S

 

Det høres bra ut Anders :thumb:

Tror muligens at det ordner seg med turtransport til oss. iallefall om Arve bestememr seg for å være med. Da blir det i Caravellen hans med 8 seter (håper jeg)

Hvis ikke det går an så kan vi alltids ta min /8 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen fra trøndelagsområdet som ikke har plass til alt som skal nedover, så skal jeg kjøre en liten varebil nedover med plass baki, så bare rop ut om noen trenger mere plass ;)

 

Det kan hende for min del. Jeg har ikke helt avgjort om jeg kjører eller reiser med fly.

 

Einar S

 

Det høres bra ut Anders :thumb:

Tror muligens at det ordner seg med turtransport til oss. iallefall om Arve bestememr seg for å være med. Da blir det i Caravellen hans med 8 seter (håper jeg)

Hvis ikke det går an så kan vi alltids ta min /8 ;D

 

Spørs jo litt om Arve får montert kassettspiller i den da.... :D

Når regner du med å dra nedover Anders? Selv om de andre har transport selv, er det jo litt sosialt å kjøre sammen nedover også. Blir vi mange nok blir det jo nesten som å være med i Convoy! Hmmm, må kanskje forske litt mer på å skaffe walkie talkies igjen. Breaker, breaker. That's a ten-four..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg å madammen reiser nedover fredag en gang, men når det vet vi ikke enda. Har ikke kommet så langt i planleggingen enda :doh:

 

Vi vet vel egentlig heller aldri når vi drar, før vi faktisk sitter i bilen på vei nedover. Noe som ikke skjelden skyldes at man må vente på at enkelte skal bli ferdig med de siste modellene.... ::)

Vi prøver å få tatt fri den dagen, slik at vi kan starte i god tid, men det er mange det skal klaffe for, så det er ikke alltid like enkelt. Satser på å komme i vei før ettermiddagsrushet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.