Thomas Fossum Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Hei IPMS Østlandet avholder møte i morgen Tirsdag 12/5-09 Hilsen Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Ole Hansen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Er det klokka 19:00? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Er det klokka 19:00? ja møte begyner kl 19:00 men noen av oss er altid før kl 19:00. Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Ole Hansen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Er det klokka 19:00? ja møte begyner kl 19:00 men noen av oss er altid før kl 19:00. Nadir Oki. Takker så mye Greit å vite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Veldig mange som begynner møtet i butikken hos oss,og drar ned til Kjeller når vi stenger kl.18. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Ole Hansen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Veldig mange som begynner møtet i butikken hos oss,og drar ned til Kjeller når vi stenger kl.18. Vidar Flott.. Det høres ut som en god plan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 I morgen blir det kake folkens Prisen blir kr. 5,- pr.kakebit Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Beklager, men må nok stå over kaken denne gang Satser på en treretters (3xpølse) neste gang i juni Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Jeg sitter i Bergen, så jeg kommer heller ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Lakkeringen av Camaroen står for døra så jeg er desverre opptatt imorra :'( Men kommer muligens med Camaroen på Juni møtet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiko Martin Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hei, jeg kan desverre ikke komme. I går fikk jeg en knock out fra en femåring på jobben og ligger nå med hjernerystelse hjemme. Da må en annen ordne med pølser og kassen. Hilsen Heiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hei, jeg kan desverre ikke komme. I går fikk jeg en knock out fra en femåring på jobben og ligger nå med hjernerystelse hjemme. Da må en annen ordne med pølser og kassen. Hilsen Heiko Den er i orden Heiko, Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 I morgen blir det kake folkens Prisen blir kr. 5,- pr.kakebit Svein Ivar Og til dere som gikk på spøken... kaka er gratis Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Ole Hansen Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 I morgen blir det kake folkens Prisen blir kr. 5,- pr.kakebit Svein Ivar Og til dere som gikk på spøken... kaka er gratis Svein Ivar Jeg som da har tatt ut penger også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts