Nadir Kazimi Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Jes da er det marsmøtet i IPMS østlandet tirsdag den 10 mars. Mvh Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Vi ses! Jeg sørger for innkjøpene denne gangen også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Møtet blir i kafeen i dag og ikke i salen som sist. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 takk for info Roar Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Hvor er den ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Rommet ved siden av der vi var sist gang. Men isteden for å gå rett opp trappa, går du inn i "mekkehallen" gjennom døra til høyre i trappe oppgangen, og så opp ståltrappa. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Inge Hausvik Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Hei! Tenkte meg en tur på møtet i kveld. Jeg har ikke vært på Kjeller før og vet ikke hvor klubbmøtet blir holdt. Jeg tenkte å ta buss 401 fra Lillestrøm og gå av i Fetveien ved flyplassen. Er det en bra plan eller er det andre måter som er enklere? (Jeg kommer fra Gardermoen med flytoget.) -Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Henrik, med andre ord, der vi har vært før. der med alle flya og de dukkene i flyverutstyr ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Hei! Tenkte meg en tur på møtet i kveld. Jeg har ikke vært på Kjeller før og vet ikke hvor klubbmøtet blir holdt. Jeg tenkte å ta buss 401 fra Lillestrøm og gå av i Fetveien ved flyplassen. Er det en bra plan eller er det andre måter som er enklere? (Jeg kommer fra Gardermoen med flytoget.) -Thomas Fra togstasjonen så tar du bussen opp til Statoilstasjonen i lyskrysset på Kjeller. Det blir jo egentlig bare rett opp storgata fra togstasjonen, hadde ikke gata vært så lang kunne det vært en fin spasertur. Vi holder til i bygget på andre siden av Fetveien Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Inge Hausvik Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Oki. Da tar jeg bussen. Men ligger møte lokalet på den siden av Fetveien med rullebanen eller på andre siden? Uansett. Takk for hjelpen. -Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Trodde vi skulle få storbesøk på møtet i kveld. På vei oppover E6 etter Olavsgård kommer det noe som så ut som en Finnair DC-10 i lav høyde over Shellstasjonen på Skedsmovollen. Med full flaps og hjula ute... Så går den inn i en skarp 360 grader og stiger ganske raskt. Det var riktignok lavt skydekke, men er det mulig å ta feil av Gardermoen og Kjeller? Den var så lavt at den må ha vært borte fra innflygingsradaren på Gardermoen. Lurer på hva de tenkte der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Det var vel Pekka og Toivonen som lukta himertlukta til "Ola opp i garden" JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts