Gå til innhold
  • Bli medlem

Vennligst registrer deg under fullt navn


Anbefalte innlegg

Jeg har presisert dette overfor de jeg har kontaktet og bedt om å fylle ut navnet sitt, og nå er det vel ikke så mange som gjenstår. Det er et par stykker som kun ligger inne med brukernavn de har funnet på selv, men disse har heller ikke vært her siden de registrerte seg.

 

Så har vi en herremann som har gjort en minimal vri ut av fornavnet sitt, uten at jeg har funnet det formålstjenlig å mase noe mer med det.

 

Ut over dette har jeg faktisk ikke gått gjennom listen for å se om f.eks. e-post og navn stemmer overens, men har bare sett at det ser greit ut.

 

Så jeg syns folk har vært flinke til å følge opp jeg! :)

 

Om nå noen har noe spesifikt å utsette på noe, så ber jeg om dette sendes meg som personlig melding, og ikke postes i åpent forum. Det er ingenting som tyder på at vi skal oppleve utriveligheter her, men så har vi ikke begynt å diskutere klasseinndeling og dømming på LU ennå heller  ;D

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Det er best med fult navn siden folk kan gjennkjenne hverandre mye lettere.Det blir litt teit hvis man er på LU f.eks og kommer bort til en og spør:

 

"er du dOdgO194?"

 

Vi må huske på at Norge er et lite land=lite modellbyggere.Derfor blir forum samfunnet mye bedre om man skjenner folk i hvertfall etter navn.Samtid blir det lettere å bli venner med folk.

 

 

Berkut-mitt originale kallenavn.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.