Roar Stensrud Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hei, folkens og takk for en hyggelig kveld på kjeller på tirsdag. Som annonsert vil vi i år også kåre Årets Modell på desembermøtet. Det kommer til å foregå slik at de som har hatt modeller som har blitt månedens modell, altså den enkeltstående modell som en måned fikk flest avstemningspoeng, må ta med disse modellene på desembermøtet. Og der vil vi ha en avstemning hvor vi stemmer frem den av månedsmodellene som blir årets modell. Avstemningsprinsippet blir: en person, en stemme. Vi har ikke tid til å ahvolde månedskonkurransen for desember og deretter avholde avstemningen om årets modell (de må gå samtidig). Av den grunn blir ikke den modellen som får flest avstemningspoeng i desember i år med i konkurransen om årets modell 2008. Men desembermodellen fra i år får bli med i konkurransen i desember 2009. På samme måte vil modellen som fikk flest avstemningspoeng i desember i fjor, få lov til å bli med i konkurransen om årets modell 2008. Her kommer en oversikt over månedsvinnerne som kan stille i konkurransen om årets modell på neste møte: DESEMBER 2007 : "Tysk Infanterist, Ostfront", bygget av Nadir Kazami JANUAR 2008 : "Indian Sport Scout", bygget av Atle Eriksen FEBRUAR 2008 : "88mm Flak", bygget av Nadir Kazami MARS 2008 : "A4-M", bygget av Tormod Sørvang APRIL 2008 : "Lockheed Lodestar", bygget av Nils Mathisrud MAI 2008 : "Frankie Cook", bygget av Atle Eriksen JUNI 2008 : "US 10th Mountain Division", bygget av Nadir Kazami AUGUST 2008 : "Nosferatu", bygget av Atle Eriksen SEPTEMBER 2008: "The Buccaneer", bygget av Atle Eriksen OKTOBER 2008 : "MC-orderly", bygget av Nadir Kazami NOVEMBER 2008 : "Noorduyn Norseman Mk.IV", bygget av Nils Mathisrud Selvfølgelig gjelder det også at modellen må være til stede for å være med i konkurransen om å bli årets modell. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hei en stor takk til deg og :praise: Jeg gleder meg til desember Mvh Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Hei en stor takk til deg og :praise: Jeg gleder meg til desember Mvh Nadir Jaja Nadir 4 modeller er ikke dårlig Det samme gjelder Atle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Tony Salomonsen Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Er det i morgen (02.12) desembermøtet er? Vært medlem en liten stund nå, men har ikke klart å komme meg på noen av møtene enda. Men, om det er i morgen, så har jeg kanskje muligheten. Og er det da noen som har en adresse dit, slik at jeg kan plotte den inn på GPSen.. Er i grunnen utrolig dårlig kjennt i det området. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Det er vel først neste tirsdag. Pleier å være andre tirsdagen i måneden. Det finnes en link til kart et stykke ned i denne tråden: http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=7183.0 Dessuten tror jeg lokallagsinfoen på IPMS-hjemmesida er oppdatert. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Dæggern. Var det fire jeg hadde. Det ante jeg ikke. Jeg trodde det var en eller to Vel vel. Får vel begynne å pakke da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Håper jeg kan få slippe unna tidlig fra jobb så jeg kan komme.. men det ser mørkt ut.. personal/planlegging er litt vriene å ha med å gjøre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Håper selv att jeg kan ta fri fra Husbygginga tel han brordærn Men sån det ser ut nå så ser det temmelig mørkt ut :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts