Jump to content

Rydda opp her på tavla?

Guest bugace

Recommended Posts

Guest bugace

Hei folkens!

Er vel ikkje mi oppgava, men som brukar, så våge eg hoppa i da!

Etter eit møte er da litt chatting, men sjelden, megasjelden, er da meir å sei når neste møte på same plassen er annonsert. Kan ikkje i same slengen då sletta utlysninga av forgje møte? Vil gjer tavla meir oversiktlig, og innbydandes. Då vil for eksempel innbydningar til show ikkje forsvinna i mengden så fort! ;)

Berre ein tanke!

Mvh

Tor Henning

Har ingen spesielle motforestillinger mot å rydde. Nå vil det imidlertid være sånn at de nyeste tingene legger seg øverst, og følgelig burde være mulig å få øye på, men jo, i et ledig øyeblikk utelukker jeg ikke at vi kan rydde. Med mindre det er andre som har vektige motforestillinger?

Arild :)

Så veldig vanskelig å få oversikt er det da ikke. Nå ligger det tre måneders oppslag på førstesiden, og som Arild sier så havner de nyeste øverst.

Det kan også være av interesse å gå inn på tråder om gamle møter og arrangementer så jeg foreslår at tråder ikke slettes men da heller flyttes over til en egen gruppe.

Nils

Så veldig vanskelig å få oversikt er det da ikke. Nå ligger det tre måneders oppslag på førstesiden, og som Arild sier så havner de nyeste øverst.

Det kan også være av interesse å gå inn på tråder om gamle møter og arrangementer så jeg foreslår at tråder ikke slettes

Nils

Enig med Nils her, dessuten ser man da på dato hvem som er aktuel og aktiv.

Dette blir bare mer unødig arbeid, og ino kan gå tapt.

Da bør det heller være tillatt for den som startet en tråd å bumpe den til toppen like før aktuel dato.