Arild Moland Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Hei hei, jeg har tolket stemningen sådan at det er Ferrari som gjelder, og jeg syns det virker fornuftig å sette NC som frist for dette her. LU blir nok for langt frem, selv om jeg er sikkert på at det er deltakere som kommer til å trenge den tida og. Så da er det bare å følge på Jens Roger og Roy, som har fått byggetrådene sine lempa inn her. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 litt usikker siden alle bygger FXX må jeg å bygge det eller går det ann å bygge en annen modell også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Hei Arild slenger du over ferrari prosjektet mitt over i gruppe bygginga. (250 testarosa, i min arbeidsbenk) litt usikker siden alle bygger FXX må jeg å bygge det eller går det ann å bygge en annen modell også? Det må jo hvere alle typer ferrari'r Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 litt usikker siden alle bygger FXX må jeg å bygge det eller går det ann å bygge en annen modell også? Synes at alle typer Ferrari burde kunne delta,,,,jeg planlegger en f40 også sånn etterhvert Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Jeg som sto med REvell sin Enzo i hånda idag, og la den tilbake.... Regnet ikke med at ting skulle bli bestemt så fort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Hei hei, jeg har tolket stemningen sådan at det er Ferrari som gjelder, og jeg syns det virker fornuftig å sette NC som frist for dette her. LU blir nok for langt frem, selv om jeg er sikkert på at det er deltakere som kommer til å trenge den tida og. Arild Litt skeptisk til NC som frist. Husker GHIA gruppen startet i november. Det var vel bare 2 eller 3 som var klar til NC i den gruppen. Og nå er det under halvparten så lang tid??? Går det da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Jeg synes vi skal Lu som frist, ellers er jeg redd flere faller ifra Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Jeg synes vi skal Lu som frist, ellers er jeg redd flere faller ifra Roy Jeg er selv enig i dette av to grunner: 1 Er nok ikke alle her som kommer til NC, men vil delta på gruppebyggingen. 2 Det er også en tema klasse der, som kommer til å ta endel tid for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 26, 2008 Author Share Posted April 26, 2008 Det er dere som bestemmer. Men jeg kan love dere at det blir kommentarer om dere kaster dere på dette gruppebygget nå i april 2008, og ikke er ferdig til LU 09 Men, så er fristen LU 09 da. Blir bare lenger tid til neste bilgruppebygg kan startes, men det bør vel inspirere folk til å bli ferdige også. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 hmmm er det lov med en kloning mellom Mazda MX5 og Ferrari Maranello? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Det er dere som bestemmer. Men jeg kan love dere at det blir kommentarer om dere kaster dere på dette gruppebygget nå i april 2008, og ikke er ferdig til LU 09 Men, så er fristen LU 09 da. Blir bare lenger tid til neste bilgruppebygg kan startes, men det bør vel inspirere folk til å bli ferdige også. Arild ikke sant, dermed kan flere rekke å bli med...... Roy Bare fiksa sitatet ditt jeg. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 JEg har ingen planer om å komme på NC, så for meg er det LU som gjelder. Uansett kommer jeg til å bygge Ferrari i liten skala jeg - kjøpte to til i dag:) Du kan gjerne hive tråden min om 312B over hit Arild. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Det var godt fristen ble til neste år. Da er det bare å finne frem Ferrari-settene og bestemme seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 hmmm er det lov med en kloning mellom Mazda MX5 og Ferrari Maranello? Ja hvorfor ikke, hiv inn litt Ford Sierra også så har du en Fordarrizsa Sierranello MX5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 hvorfor ikke en EVO åsså Fordamitirrizsa Sierranello MX EVO 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 hvorfor ikke en EVO åsså Fordamitirrizsa Sierranello MX EVO 5 Solgte min 348TS i dag, men har eit par andre. Kanskje bygga ein al'a min Cadighini Lambillac, som eg henta fram igjenn hinn dagen. Midtmotor er jo og Temaklasse på Jæren Modell Show i November. FæR RARt I svingan.............som ein Ferrari rød taske krabbe. Fæl a di............. bæssje brun Ferrari. Testa roso................glad bonde i sauafjøset. Ups sann, no går da løpsk..... Kjem t bake når eg har fått om bord litt "mondisin". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Haha, ja nå ser det ut til at jeg må hive meg på her også. Jeg har kun to Ferrari modeller (som jeg husker iallefall) og jeg fant fram den værste. 512BB fra Esci Ertl Sitter nå å titter under lokket og drømmer litt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 fikk hjem ferrarien min nå men posten har gjort byggesettet fra skill 2 til skill 72 det har blitt knust :'( til små betær :'( noen som har en Ferrari til overs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 fikk hjem ferrarien min nå men posten har gjort byggesettet fra skill 2 til skill 72 det har blitt knust :'( til små betær :'( noen som har en Ferrari til overs Det var synd, åssen type var det da ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 F430 men hjelper ji ikke det når kaross, understell, vinduer ja alt er i tusen biter da sto att settet inneholdt 150 deler ikke 150,000 deler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Har pakka blitt kjørt over av postbilen ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Du kan jo bygge vrak Mange som kjøper sånn bil i 1/1 som egentlig ikke skulle hatt lappen engang. Var litt skjælven sjøl da jeg fikk FXX'n. Den var det bare surra et gråpapir rundt, før den var hivd på posten. Ene langsida var bare halvparten så høy som den andre :'( Kikka grundig... kun det ene støperammefestet til cockpiten var knekt, og dekalarket hadde et par krøller i ene hjørnet Litt letta. Mange av de store web-shopene som er gniene på pakkinga. Bestilte et sett med felger fra Korea, og de hadde ikke nok papir til å rekke rundt den lille pakka engang. De har visst fått endel klager på det, for jeg så en egen tråd på et forum. Så hold dere unna "bboykorea" hvis dere ikke vil ha for mye deler JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Du kan jo bygge vrak Mange som kjøper sånn bil i 1/1 som egentlig ikke skulle hatt lappen engang. Var litt skjælven sjøl da jeg fikk FXX'n. Den var det bare surra et gråpapir rundt, før den var hivd på posten. Ene langsida var bare halvparten så høy som den andre :'( Kikka grundig... kun det ene støperammefestet til cockpiten var knekt, og dekalarket hadde et par krøller i ene hjørnet Litt letta. Mange av de store web-shopene som er gniene på pakkinga. Bestilte et sett med felger fra Korea, og de hadde ikke nok papir til å rekke rundt den lille pakka engang. De har visst fått endel klager på det, for jeg så en egen tråd på et forum. Så hold dere unna "bboykorea" hvis dere ikke vil ha for mye deler JR takk for tipset vet åssen det er med de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 fikk hjem ferrarien min nå men posten har gjort byggesettet fra skill 2 til skill 72 det har blitt knust :'( til små betær :'( noen som har en Ferrari til overs HEi Jeg har en Fujimi Ferrari 330 P4 for mye. Dersom interesse kan du sende en PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 fikk hjem ferrarien min nå men posten har gjort byggesettet fra skill 2 til skill 72 det har blitt knust :'( til små betær :'( noen som har en Ferrari til overs HEi Jeg har en Fujimi Ferrari 330 P4 for mye. Dersom interesse kan du sende en PM Å ha 2 sånne er ikke å ha en for mange Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts