Gå til innhold
  • Bli medlem

Velkommen til nytt gruppebygg


Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

jeg har tolket stemningen sådan at det er Ferrari som gjelder, og jeg syns det virker fornuftig å sette NC som frist for dette her. LU blir nok for langt frem, selv om jeg er sikkert på at det er deltakere som kommer til å trenge den tida og.  wOOt

 

Så da er det bare å følge på Jens Roger og Roy, som har fått byggetrådene sine lempa inn her.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker siden alle bygger FXX må jeg å bygge det eller går det ann å bygge en annen modell også? ???

Synes at alle typer Ferrari burde kunne delta,,,,jeg planlegger en f40 også sånn etterhvert

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

jeg har tolket stemningen sådan at det er Ferrari som gjelder, og jeg syns det virker fornuftig å sette NC som frist for dette her. LU blir nok for langt frem, selv om jeg er sikkert på at det er deltakere som kommer til å trenge den tida og.  wOOt

 

Arild :)

 

Litt skeptisk til NC som frist. Husker GHIA gruppen startet i november. Det var vel bare 2 eller 3 som var klar til NC i den gruppen. Og nå er det under halvparten så lang tid??? Går det da ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dere som bestemmer. Men jeg kan love dere at det blir kommentarer om dere kaster dere på dette gruppebygget nå i april 2008, og ikke er ferdig til LU 09  ;D

 

Men, så er fristen LU 09 da. Blir bare lenger tid til neste bilgruppebygg kan startes, men det bør vel inspirere folk til å bli ferdige også.  :thumb:

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dere som bestemmer. Men jeg kan love dere at det blir kommentarer om dere kaster dere på dette gruppebygget nå i april 2008, og ikke er ferdig til LU 09  ;D

 

Men, så er fristen LU 09 da. Blir bare lenger tid til neste bilgruppebygg kan startes, men det bør vel inspirere folk til å bli ferdige også.  :thumb:

 

Arild

 

ikke sant, dermed kan flere rekke å bli med......

 

Roy

 

Bare fiksa sitatet ditt jeg. Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

hvorfor ikke en EVO åsså Fordamitirrizsa Sierranello MX EVO 5  :shifty:

 

Solgte min 348TS i dag, men har eit par andre. Kanskje bygga ein al'a min Cadighini Lambillac, som eg henta fram igjenn hinn dagen.

Midtmotor er jo og Temaklasse på Jæren Modell Show i November.

FæR RARt I svingan.............som ein Ferrari rød taske krabbe.

Fæl a di............. bæssje brun Ferrari.

Testa roso................glad bonde i sauafjøset. Ups sann, no går da løpsk..... Kjem t bake når eg har fått om bord litt "mondisin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bygge vrak  ???

Mange som kjøper sånn bil i 1/1 som egentlig ikke skulle hatt lappen engang.

 

Var litt skjælven sjøl da jeg fikk FXX'n.

Den var det bare surra et gråpapir rundt, før den var hivd på posten.

Ene langsida var bare halvparten så høy som den andre  :'(

 

Kikka grundig... kun det ene støperammefestet til cockpiten var knekt, og dekalarket hadde et par krøller i ene hjørnet  ;D

Litt letta.

 

Mange av de store web-shopene som er gniene på pakkinga.

Bestilte et sett med felger fra Korea, og de hadde ikke nok papir til å rekke rundt den lille pakka engang.

De har visst fått endel klager på det, for jeg så en egen tråd på et forum.

 

Så hold dere unna "bboykorea" hvis dere ikke vil ha for mye deler  ;)

 

JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bygge vrak  ???

Mange som kjøper sånn bil i 1/1 som egentlig ikke skulle hatt lappen engang.

 

Var litt skjælven sjøl da jeg fikk FXX'n.

Den var det bare surra et gråpapir rundt, før den var hivd på posten.

Ene langsida var bare halvparten så høy som den andre  :'(

 

Kikka grundig... kun det ene støperammefestet til cockpiten var knekt, og dekalarket hadde et par krøller i ene hjørnet  ;D

Litt letta.

 

Mange av de store web-shopene som er gniene på pakkinga.

Bestilte et sett med felger fra Korea, og de hadde ikke nok papir til å rekke rundt den lille pakka engang.

De har visst fått endel klager på det, for jeg så en egen tråd på et forum.

 

Så hold dere unna "bboykorea" hvis dere ikke vil ha for mye deler  ;)

 

JR

takk for tipset :thumb: vet åssen det er med de wOOt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk hjem ferrarien min nå wOOt men posten har gjort byggesettet fra skill 2 til skill 72 :pinch: det har blitt knust :'( til små betær :'( noen som har en Ferrari til overs :pinch:

 

HEi

 

Jeg har en Fujimi Ferrari 330 P4 for mye. Dersom interesse kan du sende en PM

 

Å ha 2 sånne er ikke å ha en for mange  ;);D::)

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.