Leif Haga Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Det blir denne Skikkelig drittsett som jeg begynte på for en stund siden. Lakken ble jeg ikke fornøyd med så det blir en ny. Ellers har jeg bare fått sammen blokk og sylindre. Og prøvemontert dekk. Håper ikke det regnes for drøy tjuvstart Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Men du Leif, trodde du var flinkere til å ta bilder? Er det grøt vi ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 5, 2007 Author Share Posted November 5, 2007 Uffda,glemte kamera så det ble tlf bilder :'( Lover bedre bilder framover,tar vel bare et par uker å smelle sammen denne Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 Ja,da har jeg fått gjort litt Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Her er du jo godt i gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Ja,da har jeg fått gjort litt Leif Hvis du monterer en vifte på den nå og har den slik kan du kalle den for Porsche HoverKart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts