Morten Håland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Etter et meget interressant møte med jernbanegutta forrige tirsdag er vi igjen på plass på kanonen i kveld kl. 1900 Be there!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Æ kjæm med yankeen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Greit. Jeg tar med spaghettihelvete og tar en tur jeg også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Spagettihelvete. Igjen. Shznåling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Vi kan teste om science fictionkjerra di kan fly! Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Og jeg tar med meg en mastodont panserf..n av typen ingen har hørt om... For jeg regner med nesten ingen her har hørt om Imperial Guard Baneblade Og da kan jeg bare kjøre glatt over både yankiebar og spaghetti Bolognese (mens de står på rullebanen vel og merke.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Vi kan teste om science fictionkjerra di kan fly! Trgr Nei, det gjør vi til sc. Ta det med ro torgeir, du klarer vel å vente noen måneder til. Eller så kan vi sende den opp til LU.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 For jeg regner med nesten ingen her har hørt om Imperial Guard Baneblade En sånn en, altså? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Åj. En sånn har jeg ikke sett før. Er den russisk, eller? Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Mest sannsynlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Det er heilt korrekt Arild. Torgeir: The Imperial Guard is the largest and most diverse organisation the galaxy has ever seen, containing billions of men from a million different worlds, united under the banner of the Imperium of Man. Rett og slett en Bastard... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Jeg fastholder at dette må være ei russisk vogn av en modell som aldri forlot tegnebrettet. Konstruktøren het Rasputin Raskolnikov Romanovitsj og satt bortenfor Ural et sted og heiv i seg grønn vodka mens han pøste ut nye kreasjoner. Det meste av det han lagde forble på planstadiet. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Synes det ligner på churchill jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Churchill på boler og spinat slik den egentlig burde sett ut. Veier 300 tonn og har dobbel 500 millimeters kanon. Tåler direkte treff fra ei hiroshimabombe. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts