Roar Stensrud Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 HUSK! Møte i IPMS Østlandet tirsdag den 16 oktober!!! (denne gangen kom jeg deg i forkjøpet, Vidar. ) Vi kjører oktoberrunden med "Månedens Modellbygger". Det tegner til å bli skarp konkurranse og et hyggelig antall modeller også denne gangen. Og hvis vi finner ut av videokanonutstyret, kan det hende vi får en filmbit fra en NASAM-demo avholdt bl. a. for en haug av "brass" fra NATO og USA. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Hehe,du var flink nå,Roar . Store muligheter for at jeg tar meg en tur . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 For egen del ser det dårlig ut .... :'( Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Jeg kommer Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Jeg kommer og Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Jeg kommer i hvertfall uansett. Må jo bare se Corvette'n til Mr.Gedde !! Hvis han kommer da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Jeg er støkk på jobb, og neste møte er jeg i USA. Vi sees i desember Har bilder som er leveringsklare fra 20 oktober.Kommer i egen post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Konkurransebordet Som synes er SR-71 i skala 1/72 stoor Månedens bygger ble Nadir med sitt diorama Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts