Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Nok en flott modell, men nesehjulet må settes tilbake på plass og trådantennen festes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Den var fin. Jeg har en påbegynt slik en, men mangler dekaler. Når kommer det slike dekaler på markedet mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Ha..., ha..., ha..., ha... Vel, et Orionark hadde ikke vært dumt. Men jeg vet dessverre ikke når ... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 I mellomtida får vi trøste oss med denne antikviteten fra Microscale. Riktignok ikke P-3C "Update III", men gode gamle P-3B: Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Det ser ikke så dumt ut det arket der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Kurthi Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 For en flott modell Nils! Kan du fortelle hvilke typer gråmaling du har benyttet? Vet du om RNoAF benyttet samme farge på skroget på sine C-130 (siste dekor) som den de benytter på nåværende P-3C? Espen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 Det er Jens Håkon som har bygget modellen, og som skal ha æren. Jeg tipper at han også svarer på spørsmålene dine. Hvis ikke så skal jeg gjøre det. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Takk for det Nils. Saavidt jeg vet saa er graafargen FS36270 - Neutral Grey som er samme farge som brukes paa C-130 og F-16. Mange malingsfabrikanter har den i sitt sortiment, bl.a. Xtracolor, Xtracrylics, Humbrol, Testors, Gunze Sangyo og Tamiya har den visstnok paa sprayboks. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 ...og hva heter den som Humbrol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Til glede for dem som ennå ikke har funnet ut at det finnes noe der ut som heter Google... FS36270 = Humbrol 126 I følge denne tråden (som er den første Google gir deg om du søker på "FS36270 Humbrol": http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopic-t-6315.html Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Til glede for dem som ennå ikke har funnet ut at det finnes noe der ut som heter Google... FS36270 = Humbrol 126 I følge denne tråden (som er den første Google gir deg om du søker på "FS36270 Humbrol": http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopic-t-6315.html Arild Google er greit nok, men dessverre skiller ikke google på kvalitetssikkerede oppgifter og ikke... Dessuten er sannsynligvis norske kilder å foretrekke når det gjelder norske fly... Men takker for linken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts