Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Semming har bygd en Twin Otter. Det har jeg også. Hvor Semming sin er vet jeg ikke, men min står hjemme: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Den var fin! Jeg har også tenkt å bygge en slik, men jeg har mangla bilder av kamuflasjeskjemaet på oversida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Nå har du det. Mønsteret er hentet fra T.O.'en. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 Twin Otter er siste modell som ble utplassert i monteret i dag. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Fin modell. Det står et par forhenverende Luftforsvaret-maskiner på Jarlsberg. Mener jeg hørte den ene over hustaket her i dag. Karakteristisk lyd... Fly med kun førstegir - høyt turtall, men fort går det ikke! Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Er det samme størrelse på de stipla rundellene på kamuflerte Twin Ottere som på kamuflerte Bell-helikoptre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 Jeg trooor det. Men hvordan er det med fargene? Jeg har forøvrig spekulert litt over å lage et dekalark med low-viz merking. Altså for Twin Otter, Bell 412SP, DA-20. Er det noen interesse for det, tro ? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 :) Interesse finnes det sikkert rundt omkring, :cheers: Du kan spøke du Nils. Fin fin DHC-6 forresten. mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Twin Otter er siste modell som ble utplassert i monteret i dag. Nils Fly med takrails og limo antenne (bomerangantenne) ække dårlig det Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Fly med takrails og limo antenne (bomerangantenne) ække dårlig det Niclas Jeg trudde det var feste til skiboks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Jeg har forøvrig spekulert litt over å lage et dekalark med low-viz merking. Altså for Twin Otter, Bell 412SP, DA-20. Er det noen interesse for det, tro ? Nils JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Are Thorstensson Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Hvilke FS-koder har dere brukt på denne modellen? Tenker da på grønt/grått-mønsteret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts