Morten Håland Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Nå ble du litt forvirra... Det er som always møte i IPMS Sør, tirsdag kl. 1900 på Kaninen... øøhh Kanonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Undertegnede har faktisk tenkt å stille Stein A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted August 27, 2007 Author Share Posted August 27, 2007 Så bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Kaptein Anton Plankton Charlie (kallenavn, hakke peiling hvorfor ) Litago (fikk det navnet i dag på skolen, uten grunn det og... ) "Gal russer " Sergejivish Chumak stiller opp og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Gal russer? Er ikke det Vladimir Sjirinovski det? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Ja. Og Anton er den nest galeste. Ellers er russere per definisjon gale. Du er ikke russer hvis du ikke er gal mener nå jeg. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Hmmm, er tilbøyelig til å tro at Torgeir har rett, ingen galskap, ingen russer. Kanskje Anton har rett i å være redd for at jeg skal ankomme i min hvite frakk... men jeg akter å overraske ham på det punktet. Nåja, litt galskap får verden til å snurre rundt! Stein A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Gal russer Anton Plankton eller hva F dere vil kalle meg, var stolt i går. Får nesten tårer med tanke på møtet i går. :'( Han snille mannen med lang sprøyte og til vanlig hvit frakk, kom med RØD t-skjorte hvor det stod SSSR. :'( Ellers kom "boss" med en stor bjørn. Trumpeter Tu-95 får å være nøyaktig. Det rørte meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Du kan umulig ha blitt så veldig rørt. Har du glemt at du heiv papirkuler i huet på en stakkar som prøvde å scratche siktet til Skuaen sin! Neste gang kommer mannen med hvit frakk sammen med kollegaene sine og henter oss i minibussen med "Kristiansand psykiatriske" på. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ikke helt uten grunn heller, Torgeir..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Det med den røde t-skjorta var egentlig bare en slags undercover forkledning... Psykiatrien har nå begynt et nytt infiltreringsprogram... Bevares! Det var kjempehyggelig på Møvig i går, all skepsis er feid til side Ser frem til å komme ut igjen om et par uker, med eller uten minibuss.. Hilsen Stein A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Med minibuss! Hente stålgeir.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Lurer på om det blir noe kanon-tid kommende tirsdag 11.09.07 Med forrige besøk friskt i hug, higer jeg etter neste anledning. Jeg må dog innrømme at jeg er noe skeptisk og ikke minst uroet over diverse hint om innvielsesriter... Nuvel... Stein A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Burde være som vanlig. Men veien opp er stengt av noen steiner. Eller rettere sagt den er åpen helt fram til du svinger inn i den siste oppoverbakken, om du skjønner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Piece of cake for Volvoen min. Jeg bare måker dem vekk. Heavy metal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Neppe noe problem for Der PanzerKampfVolvo.... Men dette høres bra ut, da ser jeg frem til neste tirsdag... ...og håper på lift ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Må foresten nevne at stoltheten min over folka i "kanon gangstaaaaaars" varte ikke lenge. :'( Øyvind hadde med tornado i 1/72, og jeg MiG-31`enern til møtet denne uka. Jeg lo hånlig av luftinntakene til Tornadoen i forhold til MiG`en (de er seriøst 2.5 ganger mindre i bredden og omtrent 3 ganger i høyden... ) og Øyvind svarte med en liksom kjekk kommentar som ikke var i fordel i forhold til MiG`ens stolthet... :'( Jeg svarte derimot at jeg kunne ordne en kiste enkelt... (Øyvind jobber i begravelse byrå... ) Ellers har jeg ikke sett noe til heavy metal dude, og ikke noe til bossen heller. Søren, og jeg som har ranet en bokbutikk for å kaste litt større papirlapper på Torgeir. Gleder meg til han skal dekalere Skuaen...Skal ta med mini kaptein Sabeltann på møtet. Kaptein Sabeltann og Anton + papir lapper + Torgeir mens han dekalerer burde bli funny bunny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts