Jump to content

Kristiansand 28/8 kl. 1900

Morten Håland

Recommended Posts

Gal russer Anton Plankton eller hva F dere vil kalle meg, var stolt i går. Får nesten tårer med tanke på møtet i går.  :'(

Han snille mannen med lang sprøyte og til vanlig hvit frakk, kom med RØD t-skjorte hvor det stod SSSR.  :'(

Ellers kom "boss" med en stor bjørn. Trumpeter Tu-95 får å være nøyaktig. Det rørte meg... ;D

Det med den røde t-skjorta var egentlig bare en slags undercover forkledning... Psykiatrien har nå begynt et nytt infiltreringsprogram...  wOOt

Bevares! Det var kjempehyggelig på Møvig i går, all skepsis er feid til side  ;) Ser frem til å komme ut igjen om et par uker, med eller uten minibuss..

Hilsen Stein A.

Må foresten nevne at stoltheten min over folka i "kanon gangstaaaaaars" varte ikke lenge. :'(

Øyvind hadde med tornado i 1/72, og jeg MiG-31`enern til møtet denne uka. Jeg lo hånlig av luftinntakene til Tornadoen i forhold til MiG`en (de er seriøst 2.5 ganger mindre i bredden og omtrent 3 ganger i høyden...  :P) og Øyvind svarte med en liksom kjekk kommentar som ikke var i fordel i forhold til MiG`ens stolthet... :'(

Jeg svarte derimot at jeg kunne ordne en kiste enkelt... :shifty:

(Øyvind jobber i begravelse byrå... ;D)

Ellers har jeg ikke sett noe til heavy metal dude, og ikke noe til bossen heller.

Søren, og jeg som har ranet en bokbutikk for å kaste litt større papirlapper på Torgeir. Gleder meg til han skal dekalere Skuaen...Skal ta med mini kaptein Sabeltann på møtet. Kaptein Sabeltann og Anton + papir lapper + Torgeir mens han dekalerer burde bli funny bunny. :D