Gå til innhold
  • Bli medlem

Jæren Model Show Lørdag 3/11.


Gjest bugace

Anbefalte innlegg

Gjest bugace

Hei alle samen!!

 

I år blir Jæren Model Show igjen ein del av Hobbymessa på Voll. Ein heil idretts hall med hobby, og Sandnes Styrene Cruisers, og Rogaland Plast Forening på tribunen. Jepp, me har booka heile tribunen til årets show. Då blir me sett, og har full oversikt. Klasser for alt innen modelbygginga, spesielt vil eg dra fram tema "What if", og klassen "Historiske kjøretøy/Diorama". Så bygger du gamle kjøretøy, så vil da lønna seg å lage ein liten "historie" tilknytta denne. Historiske kjøretøy vil sei biler før 1948, som ikkje går inn under "Hot Rods", eller "Customs".

 

Me registrerer modeller frå klokka 0900, og fram til 1200. Det blir deltakerdømming, og hoveddommar. Dvs att hoveddommar får ca50% av makta, men vil basere bedømminga på opptelte stemmer. Det vil då bli tre premier i kvar klasse, ingen delte prisar.

Premiane vil bli plaketter med graverte messingplater.

Hovedpremien blir "Plast DNA prisen". Her er DNA'et til ein meget kjent norsk modelbyggar tatt vare på inne i ei lita ramme med ei stor messingplate under.

Dette er ein vandre pris som må vinnast tre ganger for å få til odel og eie. Kem sitt DNA? Det står på plaketten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Då er da bare dagar igjenn til årets happening!!

 

Jæren Model Show begynner innsjekking kl 0900. Me held på med detta til 1230. Stemming til 1430, meg sjel får litt mindre makt enn først tenkt, men vil passa på att reglane blir følgt. Premieutdeling kl 1600.

Me har to Junior klassar, og då da er eit lite forbehold om klasse indelingane, seier eg bare att det er for alt, og alle. 23 klasser max!

Tema Klasse er "What If?"

Har plass til tre overnattings gjester til, så email meg om du vil komma!

 

50 kr for junior, 100 for senior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Masse flotte modeller der, ja :thumb:

 

 

Tuller du nå, Plankton?

Vel, modellen er jo bra, men det er en yankee :P

 

Denne synes jeg var fryktelig rar (forbildet, altså). Hmm... man skal se mye rart før man stryker med wOOt

 

 

Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.