Jan Forsgren Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Nu finns inbjudan med mera att hitta på: http://modellgbg.myspot.se/ Vi publicerar även artiklar med anknytning till utställningen redan nu och under hela sommaren på IPMS Göteborgs hemsida: http://www.ipmsgoteborg.org/ Speciellt för er, våra norska vänner, har vi flyttat utställningen närmare Norge! Det är nu 20 km kortare för er att ta er till den nya lokalen i Kungälv. Kartor och vägbeskrivning kommer att finnas på båda hemsidorna. Som sagt, ny lokal som är mycket bättre än den vi använt tidigare. Större ytor, bättre luft, och fler försäljare kommer. Billigare startavgift även för norska IPMS-medlemmar. Läs mer om årets nyheter: http://www.ipmsgoteborg.org/Artiklar/visionmodellgbg.htm Välkomna! Jan Forsgren IPMS Göteborg Quote
Nils Mathisrud Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Beklager Jan, den helgen er det tindebstiging og isklatring på meg. Nils Quote
Henrik Melvold Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Kanskje jeg tar en tur... Har så smått begynnt å prate med fruen. Modell Gøteborg gir en flott mulighet for å kombinere bytur og modellbygging. Kona hadde ingen innvendinger da jeg foreslo at hun skulle handle mens jeg dro på utstillingen. Henrik Quote
Anton Chumak Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Kona hadde ingen innvendinger da jeg foreslo at hun skulle handle mens jeg dro på utstillingen. Henrik Eller rettere sagt: Kona hadde ingen innvendinger da jeg foreslo at hun skulle handle mens jeg dro på utstillingen og handlet også. Quote
Vidar Ringstad Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Det er sånne ting en ikke sier høyt det,Anton . Vidar Quote
André Kristoffersen Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Jag kommer Jan Forhåpentligvis med XB-70 Valkyrie, med superdetaljert understell. Takk for sist. Quote
Anton Chumak Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 XB-70 Valkyrie.... Den vil jeg se bilder av... Quote
Jan Forsgren Posted July 6, 2007 Author Posted July 6, 2007 Some of us really have peculiar hobbies! Var försiktig, Nils, så du kan komme en annen gang. Jan Quote
Jan Forsgren Posted July 6, 2007 Author Posted July 6, 2007 Den vill jag se, André Ha en trevlig sommar Jan Quote
Nils Mathisrud Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Some of us really have peculiar hobbies! Var försiktig, Nils, så du kan komme en annen gang. Jeg skulle gjerne vært med til Göteborg, jeg også. Kanskje det passer et år. Jeg pleier å ha et kurs på bre (glacier) for mine kolleger fra jobben en helg hver høst, og jeg tror det kræsjet med Modell Göteborg i fjor også. Nils PS. Det er fine artikler du har hatt i MAM i det siste Jan. Jeg har hatt stor glede av å lese dem. Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 PS. Det er fine artikler du har hatt i MAM i det siste Jan. Jeg har hatt stor glede av å lese dem. Helt enig. Kjempebra artikler, Jan. Det hadde vært veldig moro å komme seg til Gøteborg. Men jeg tviler på at anledningen byr seg dessverre... :'( Kyrre Quote
Recommended Posts