Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppbygge på Modellbygge iFokus


Anbefalte innlegg

Vi vill passa på att göra lite reklam för det första gruppbygget på Modellbygge iFokus.

Det handlar om Junkers Ju 52.

Är ni intresserade av att delta i vårt första gruppbygge, så registrera er på sajten och sedan kan ni vara med i byggandet.

 

http://modellbygge.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=19ebc8de-51e3-43dc-ae14-3f7fa9cc9c54

 

GB1_Ju52_banner.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser interessant ut. Jeg skulle gjerne vært med, jeg har en Ju 52 modell som jeg straks skal starte på. Men 1. august blir litt for snaut med tid for meg. Junkersen har jeg tenkt å holde på med utover høsten, og jeg må gjøre ferdig mitt pågående prosjekt først.

 

Men jeg skal følge med på gruppebyggingen deres.  :thumb:

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne skulle jeg virkelig gjerne vært med på men tida frem til august strekker nok ikke til både pga av at jeg gjerne skulle gjort ferdig andre påbegynte prosjekter samt at jeg har mye å gjøre ellers.  Men jeg skal være med på gruppebygging til høsten hvis Nils og kanskje noen andre blir med.

 

 

Trond Olaf Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.