Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg lurte på om hvem er det som har ansvaret angående bilder av LU 2007?De som dessverre ikke kunne komme( :'() hadde sikkert vært interisert i bilder.

Torgeir tar sikkert bilder som vanlig,men han er ikke supermann til å ta bilder av 500+ bilder. :)

Bare en tanke...

PS:Ganske stille her nå foresten... wOOt:cheers:

Guest Jan Erik Johansen
Posted

Laster opp en haug nå Anton, men opplastingshastigheten til Telenor er ikke sammenlignbar med en Foxbat akkurat.....

Det er en og annen med store luftinntak også.  Mange som tok bilder, så det kommer nok mye etterhvert.

:) Janse

Posted

Laster opp en haug nå Anton, men opplastingshastigheten til Telenor er ikke sammenlignbar med en Foxbat akkurat.....

Det er en og annen med store luftinntak også.  Mange som tok bilder, så det kommer nok mye etterhvert.

Kjempe fint! :thumb:

Men et dumt spørsmål:Laster du bildene opp på forumet? :)

Guest Jan Erik Johansen
Posted

Nei, til VG netts fotoalbum, så legger jeg ut link her. Da kan bildene ses i større format.

Posted

Det siste bilde viser helt tydelig"hvis vi stemmer på ditt fly her,stemmer vi på min tank derborte" ;)

Henrik,Martin,NN,Bård,Jens Håkon og Roy,en gjeng luringer :shifty:

Leif

Har du tenkt over hva slags helvete du kan starte med dette innlegget, Leif? (om det er humoristisk ment eller ikke)

Anders