Roar Stensrud Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Her kommer en foreløpig saksliste for årsmøtet førstkommende tirsdag (13/2). 1. Årsberetning 2. Regnskap/budsjett 3. Styrets sammensetning/valg (se utfyllende kommentar til slutt) 4. LU 2007 5. Hvor går vi? (temaer, konkurranser, innspill fra medlemmene om klubbens aktiviteter) 6. Eventuelle innkommende saker. Hva angår punkt 3. tror jeg ikke dette blir særlig store diskusjonen. Hele det nåværende styret har sagt seg villige til å ta et år til. Så dersom det ikke er andre kandidater, kan dette punktet lukkes ganske kvikt. Skulle det være andre som har lyst til å sitte i styret i IPMS Østlandet, får vi ta et valg der og da. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Noen fra Kongsberg som skal innover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 9, 2007 Author Share Posted February 9, 2007 Hei, har redigert inn en saksliste på startinnlegget. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 Jeg er (naturligvis) forhindret fra å møte (da jeg skal over til Søta Bror en tur i embeds medfør), men jeg er nysgjerrig på hva punktet "LU 2006" skal handle om. Skrivefeil? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 Kanskje bildene fra LU2006 endelig er frigitt for publisering på nett hihihihi.... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 9, 2007 Author Share Posted February 9, 2007 Ja sånn går det med oss som er så opptatt av fortiden. Selvfølgelig er det LU2007 det skal stå. Rettes prompte. Og takk for tipset. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts