Vidar Ringstad Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Tar en tur på Haugenstua nå.Hvet ikke hvor lenge jeg blir der,men er der nok en tretimers tid :'(. Vel møtt . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Og jeg klarer jo aldri å treffe folk der... jeg hadde morgenskiftet på Haugenstua i dag... helt alene... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Hehe, hvis du sitter på Haugenstua på en søndag fra 0700 til 1100 Henrik, da vil du jo egentlig ikke treffe folk da.... Øyvind - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Til gjengjeld pleier det å være veldig produktivt Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Hehe. Var ikke der fra 0700 da.. Var der fra 10 til 1230, og da pleier det jo å være folk der... Men, men... Fikk gjort ferdig endel ting, og begynnt på nye ting. Så da er balansen gjenopprettet. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts