Øyvind Leonsen Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Mens andre har fullt opp med å bytte avatar Leif Ja visse ting er man bare nødt til å prioritere Men jeg har jo vært i bunkern og holdt deg med selskap jeg da? Ihvertfall forrige uke. Øyvind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Men jeg har jo vært i bunkern og holdt deg med selskap jeg da? Ihvertfall forrige uke. Jeg har jo vært der i forrige uke sammen med deg også... Tror egentlig bare at du er i overkant sosialt anlagt, jeg Leif. Dropp å airbrushe med Humbrol, så skal du se at vi strømmer til. :D Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted June 27, 2007 Author Share Posted June 27, 2007 Ok,ok,jeg klager ikke Kommer en tur i dag Humbrol er bare barnematen sammenlignet med Zero Paint Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Tar meg antageligvis en tur jeg også, må legge kabler i motorrommet på t-34´n. Så kanskje du har brutt forbannelsen Leif? Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 "Meanwhile, back in the Ghia-thread...." Ser nesten ut som du er litt skyldig i telepatisk industrispionasje, Leif. Ikke langt unna den fargekominasjonen jeg har planlagt på min det der.... (Når jeg etter hvert forhåpentligvis kommer i gang.... ) Men med det resultatet tilgir jeg deg gjerne! Skal bli moro å se ferdig den der..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Hehe Skulle gjerne hatt svart tak,men er litt usikker på maskerinsteknikken. Tenkte jeg skulle legge mer Bronze på taket for å få det mørkere også,men gikk tom for candy. Brukte 30ml på modellen Tror ikke Zero har gullbase,det hadde vært bedre til denne fargen. Ellers er hans candy finfin,skifter nyanse med lyset nesten som kamelonlakk Basefargen er så grovkorna at den med nød og neppe gikk gjennom min 0.40 dyse. Bortimot flake!! Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Jeg sleit en del med overgangen mellom fargene. Var vanskelig å få fin bue på takstolpene, og det ble litt kanter. Angret litt på at jeg tok 2 farger da. Men bilen din ble nå tøff sånn som den er nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted July 2, 2007 Author Share Posted July 2, 2007 Det går sakte men sikkert fremover. En liten prøvemontering er det alltid tid til Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Du Leif hvor mange prosjekter har du igang egentlig. Jeg synes jeg ser en ny tråd hver dag JRH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted July 3, 2007 Author Share Posted July 3, 2007 Jo,det er noen Godt å ha noe å pusle med mens lakk tørker,lim tørker osv. Det er fire som ser ut til å bli ferdig samtidig,da er det bare å åpne nye esker Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Du Leif hvor mange prosjekter har du igang egentlig. Jeg synes jeg ser en ny tråd hver dag JRH Leif er ganske annerledes enn oss andre i Bunker´n. I mens vi andre er strukturerte og konsentrerer oss om kun ett sett om gangen og kun det, driver han med flere prosjekter på en gang. Dette vil bli tatt opp som et eget punkt på neste styremøte. Fikk sjekka fremgangen på Ghia´n igjen i går og den blir lækker! Øyvind - har alltid ønska seg Ghia i 1/1 skala :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted July 3, 2007 Author Share Posted July 3, 2007 Ok,ok,neste tråd blir alle andres byggebord Leif Hvis jeg tar bilde tre ganger i uka forstår alle hva det betyr å "holde på" med ett sett av gangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts