Nils Mathisrud Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Flere nye modeller ble plassert i monteret under en seanse 15. august. Hvis jeg ikke husker feil var det to helikoptre bygget av Einar Sandvik (Bell 47 og H-19) samt to modeller bygget av Jens Håkon Brandal (PBY-5A og P-8A Poseidon). Jeg var den som måtte krype inn i monteret, og fikk derfor ikke tatt noen bilder. Dette er hva jeg har fått skrapet i sammen... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Fw 58 som jeg bygget ble kanskje utelatt av sensuren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted August 30, 2023 Author Share Posted August 30, 2023 (edited) Ragnar Eckhoff skrev (På 29.8.2023 den 17.56): Fw 58 som jeg bygget ble kanskje utelatt av sensuren? Den glemte jeg visst å nevne i farten. Den er også på plass i monteret. Edited August 31, 2023 by Nils Mathisrud Skrivefeil... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 Fem nye modeller på plass. Prosjektet går framover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts