Einar Sandvik Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 (edited) Denne skal erstatte en modell i monteren. Denne modellen må ha beaching gear. Edited May 15, 2022 by Einar Sandvik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 12, 2022 Author Share Posted May 12, 2022 Kommentar fra Jens Håkon på Facebook: Naar det gjelder Sunderland Mk. V er det nok Special Hobby settet som er best. Dekaler maa man rote sammen, men Xtradecal har RAF koder og rundeller i flere stoerrelser. Det norske splittflagget kan man vel ta fra et Spitfire-ark i 1:48 vil jeg tro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Det er ikke utenkelig at det kommer dekaler fra en herværende norsk dekalprodusent. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Nils Mathisrud skrev (2 timer siden): Det er ikke utenkelig at det kommer dekaler fra en herværende norsk dekalprodusent. Jippi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Pass på å sparke meg i leggen, hvis du synes det drøyer... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 15, 2022 Author Share Posted May 15, 2022 Jens Håkon meldte nettopp på Facebook-gruppa vår at han har skaffa seg Special Hobby-byggesettet av Short Sunderland Mk V og tar på seg dette bygget. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 Og dekaler vil være klare når de trengs... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 3 Author Share Posted September 3 Er du kommet i gang med denne Jens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted September 4 Share Posted September 4 Er i gang - har limt sammen deler og rensket og slikt. Messingpinner til aa feste beaching gear samt aksler da plasten er myk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted September 4 Share Posted September 4 Hvis du ikke hadde vært i gang, så hadde jeg vurdert å tilby å gjøre ferdig min påbegynte konvertering av Airfix sin Sunderland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts