Erik Torp Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Er det hos meg det er feil eller blir alle bilder på forumet gjengitt som kjempestore..? Jeg poster ikke bilder som er større enn 700 til 800 pixler i bredde, men de blir digre på skjermen min... Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Bildene ser helt normale ut her på Sola. Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Det gjør de også her på Sparbu, i to ulike nettlesere. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Digre her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Det varierer litt med hvem som poster, syns jeg. Tommys bombekastervogn-bilder var de første jeg la merke til at var "ut over alle støvleskaft", og jeg leser forumet med en skjermbredde på 1920 piksler, så det burde være litt å gå på. Tapatalk som er litt ugrei? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Jeg vet ikke om kamerateknologien har betydning for bildene som blir importert inn i Tapatalk, men jeg har brukt å ta inn høyeste kvalitet, har overhode ikke tenkt på hvordan det ville se ut på PC skjermen. Det valgmulighetene jeg får på importering av bilder er Best 1536x2048, medium 768x1024, small 480x640. Jeg vil anbefale at man styrer unna høyeste oppløselighet på Tapatalk. Det har ingen betydning for de som bruker smarttelefoner og lesebrett, men gjør det slitsomt for de som bruker PC'n På tråden min om bk-vognen NM-125 har jeg lastet inn mitt siste bilde i alle 3 formatene slik at dere (PC brukere) kan se forskjellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts