Bjørnar Norås Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Hvor er avataren min? Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Hvor er avataren min? Bjørnar Jeg ser at min avatar er på Photobucket, så hva som enn har skjedd så er det nok fordi bildebasen på forumet har blitt endret - med vilje eller ved en feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Når vi flyttet forumet, så skjedde noe med avatarene for noen. Dessverre, må du som meg, laste opp på nytt. Det skal sies, at det var vel omtrent det eneste som skjedde, som gikk ut over brukerene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Å miste en avatar i en flyttesjau er et mikroskopisk problem. Det minner meg om en flyttesjau for mange år siden da det forsvant ei stor eske med bygde modeller. DET var trist det! Jeg laster opp avataren påny. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Avataren er synlig på hjemme maskinen min, men ikke på jobben.. hm ser dere mitt bilde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Avataren er synlig på hjemme maskinen min, men ikke på jobben.. hm ser dere mitt bilde? Ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Avataren er synlig på hjemme maskinen min, men ikke på jobben.. hm ser dere mitt bilde? Oh yes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Nei! Ikke på denne PC-en i alle fall. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Jeg ser avateren til André og Stian og Kyrre. Når jeg høyreklikker på selve bildet og velger "Vis bilde" så ser jeg at Kyrre sin ligger på photobucket og Stian sin ligger på allcarbrandslist.com mens André sin ligger på ipmsnorge.org. Bjørnar, Jens Håkon og Einar har ikke avatarer. Kan det være noe med visningsinnstillinger hod den enkelte som gjør at en ser den på en pc og ikke en annen? EDIT: Ser at min egen avatar har forsvunnet også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted January 8, 2017 Author Share Posted January 8, 2017 Sånn - der var den på plass! Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts