Guest Espen Andreas Hoff Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Nissen var litt sent ute, så årets julegave sa han kommer med posten utpå nyåret. Godt er det at julen som kjent varer til Påske.....Det er Modelkasten som står som produsent,har aldri hørt om de og aner ingenting om kvaliteten på merkene. Gjett hvilken versjon som skal bygges da... Tiger-Espen Quote
Torgeir Eikeland Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Nissen var litt sent ute, så årets julegave sa han kommer med posten utpå nyåret. Godt er det at julen som kjent varer til Påske.....Det er Modelkasten som står som produsent,har aldri hørt om de og aner ingenting om kvaliteten på merkene. Gjett hvilken versjon som skal bygges da... Tiger-Espen Jeg ser ingen tiger eller katt her, selv om det står "Jolly santa cat" i emnefeltet. Det handler vel om at F-14 = tomcat (Se! Jeg kan noe om dølle (ekstremt), amerikanske blåselamper fra moderne tid?!) Så da skal du sikkert bygge den hvor Jolly Roger har nisselue. (Selv om jeg ellers ville vært helt sikker på at du hadde valgt bunnyene.) Quote
Arild Moland Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Modelkasten er (dersom vi snakker om de samme), et japansk (?) firma som gir ut belter til pansermodeller + litt andre panserrelaterte ting. Visste ikke at de drev med fly-dekaler. På arket står det Scale Aviation Decal, som jeg da ville antatt var produsenten, så hvor kommer Modelkasten inn i bildet her? Arild Quote
Jens Håkon Brandal Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Katten maa jo vaere flyet selv det - F-14 Tomcat. Jens Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Jepp, det blir F-14 med Jolly Roger og nisselue. Aner hvor Modelkasten kommer inn, her er en screenshot av bestillingen Modelkasten er nevnt to ganger som produsent, men dekalarket sier Scale aviation decal?!?? Nåvel. Skal foreta en utgravning i tomcatavdelingen på loftet i dag, men mener at jeg kun har F-14B versjonen fra Fujimi, så da blir det vel den som blir bygget. Bunnien tenkte jeg å spare til et mer passende gruppebygg.. Tiger-Espen Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 PROJECT CANCELLED!!! Se! Jeg kan noe om dølle (ekstremt), amerikanske blåselamper fra moderne tid?! Må jo høre på ekspertisen her, og sant og si så er denne litt døll, ja. Så da blir det denne istedet: Fylg med, vyrde sjåarar..ny tråd kommer. Juu-huu!! TIGER-TIGER-TIGER!!! Harry-Espen Quote
Ole Kjensmo Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Bra valg Espen.! Dette er tøft, fint fly også! Ser ut som du har noe å bryne deg på sånn rent lakkmessig her? Ole Quote
Einar Sandvik Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Oi! Følger jaguardekoren med som dekaler, eller må den males? Einar S Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 You're damn right, Ole! Lakkjobben krever sitt, det er derfor jeg tar utfordringen.. Jeg vil forøvrig dedikere denne til min gode venn Torgeir som fikk meg til å skrinlegge den dølle Tomcat'n? Tiger-Espen Quote
Ole Kjensmo Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 You're damn right, Ole! Lakkjobben krever sitt, det er derfor jeg tar utfordringen.. Jeg vil forøvrig dedikere denne til min gode venn Torgeir som fikk meg til å skrinlegge den dølle Tomcat'n? Tiger-Espen Du kunne jo bygge P-40B i steden for denne og være med på to gruppebygg?! Ole Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Ole! Gå å vask munnen din med såpe! Og i tillegg kan du fremsi hundre Ave Tiger som bot på denne uhyrlige fornærmelse mot selveste Tigermesteren!! Quote
Ole Kjensmo Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Ole! Gå å vask munnen din med såpe! Og i tillegg kan du fremsi hundre Ave Tiger som bot på denne uhyrlige fornærmelse mot selveste Tigermesteren!! Bygger du P-40B så skal jeg bli med å bygge Tiger i en eller annen form! Ole Quote
Einar Sandvik Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Det går jo an å bygge P-40 som "Flying Tiger" med kinesisk merking. Da er den med i begge gruppebygga. Einar S Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Bygger du P-40B så skal jeg bli med å bygge Tiger i en eller annen form! Ole Utfordring akseptert Ole! Og velkommen i tøffetigerklubben? TigerEspen Quote
Ole Kjensmo Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Bygger du P-40B så skal jeg bli med å bygge Tiger i en eller annen form! Ole Utfordring akseptert Ole! Og velkommen i tøffetigerklubben? TigerEspen Bra Espen! Så gøy, da må jeg finne et passende tigerprosjekt! Ole Quote
Recommended Posts