Gå til innhold
  • Bli medlem

F-14B Jolly Santa Cat 1/72


Gjest Espen Andreas Hoff

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Nissen var litt sent ute, så årets julegave sa han kommer med posten utpå nyåret. Godt er det at julen som kjent varer til Påske.....Det er Modelkasten som står som produsent,har aldri hørt om de og aner ingenting om kvaliteten på merkene. Gjett hvilken versjon som skal bygges da...

 

IMG_1028_zpszqqbkguv.jpg

 

Tiger-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen var litt sent ute, så årets julegave sa han kommer med posten utpå nyåret. Godt er det at julen som kjent varer til Påske.....Det er Modelkasten som står som produsent,har aldri hørt om de og aner ingenting om kvaliteten på merkene. Gjett hvilken versjon som skal bygges da...

 

IMG_1028_zpszqqbkguv.jpg

 

Tiger-Espen

Jeg ser ingen tiger eller katt her, selv om det står "Jolly santa cat" i emnefeltet. Det handler vel om at F-14 = tomcat (Se! Jeg kan noe om dølle (ekstremt), amerikanske blåselamper fra moderne tid?!) Så da skal du sikkert bygge den hvor Jolly Roger har nisselue. (Selv om jeg ellers ville vært helt sikker på at du hadde valgt bunnyene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modelkasten er (dersom vi snakker om de samme), et japansk (?) firma som gir ut belter til pansermodeller + litt andre panserrelaterte ting. Visste ikke at de drev med fly-dekaler. På arket står det Scale Aviation Decal, som jeg da ville antatt var produsenten, så hvor kommer Modelkasten inn i bildet her?

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Jepp, det blir F-14 med Jolly Roger og nisselue. Aner hvor Modelkasten kommer inn, her er en screenshot av bestillingen

 

IMG_1031_zpsczvca50z.jpg

 

Modelkasten er nevnt to ganger som produsent, men dekalarket sier Scale aviation decal?!??

Nåvel.

Skal foreta en utgravning i tomcatavdelingen på loftet i dag, men mener at jeg kun har F-14B versjonen fra Fujimi, så da blir det vel den som blir bygget.

Bunnien tenkte jeg å spare til et mer passende gruppebygg.. wOOt

Tiger-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

PROJECT CANCELLED!!!

 

Se! Jeg kan noe om dølle (ekstremt), amerikanske blåselamper fra moderne tid?!

Må jo høre på ekspertisen her, og sant og si så er denne litt døll, ja. Så da blir det denne istedet:

 

IMG_1042_zpsasi32e3i.jpg

 

Fylg med, vyrde sjåarar..ny tråd kommer. Juu-huu!!

 

TIGER-TIGER-TIGER!!!

 

Harry-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

You're damn right, Ole!

Lakkjobben krever sitt, det er derfor jeg tar utfordringen..

Jeg vil forøvrig dedikere denne til min gode venn Torgeir som fikk meg til å skrinlegge den dølle Tomcat'n?

Tiger-Espen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're damn right, Ole!

Lakkjobben krever sitt, det er derfor jeg tar utfordringen..

Jeg vil forøvrig dedikere denne til min gode venn Torgeir som fikk meg til å skrinlegge den dølle Tomcat'n?

Tiger-Espen

 

Du kunne jo bygge P-40B i steden for denne og være med på to gruppebygg?!

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Ole! Gå å vask munnen din med såpe! Og i tillegg kan du fremsi hundre Ave Tiger som bot på denne uhyrlige fornærmelse mot selveste Tigermesteren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Bygger du P-40B så skal jeg bli med å bygge Tiger i en eller annen form!

 

Ole :)

 

Utfordring akseptert Ole! Og velkommen i tøffetigerklubben?

TigerEspen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.