Mats Averkvist Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 De som ønsker ha salgsbord på Skala kan melde ifra til meg. Bordleie for salgsstand: • Enkeltmannsforetak/foreninger: kr. 250.- pr. bord • Privatpersoner som ønsker å selge fra egne samlinger: kr. 100,- pr. bordmeter. Følgende har meldt interesse: 2 IPMS Norge -> 2 <- Flyhistorie -> 1 <- Vingtor -> 1 <- LN-decals 4 Thor Helge A. -> 1 <- Ella-Mari S. Nielsen 1 Atle -> 1 <- Niclas 1 + 3 Sverre Melleby 2 Militærhistorie 3 Ministuff 2 Toni Canfora 1 Norwegian Modellers 1 Scandinavian Modellers 3 Knut H Larsen 0,5 m Marius Moe Smallsize Hobbyland 3 / 4 m Murena hobby 4 Tiger Hobby Da størrelsen på bordene tydeligvis er ganske små så tilsvarer ett bord i listen ovenfor to fysiske bord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Jeg er i snakk med en lokal hobby-pusher, som har tamiya i sortimentet, gjelder disse prisene uansett hvilket forhold man har til foreningen (IPMS-Norge) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Jeg trenger 1 bord til å selge fra! Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 Jeg er i snakk med en lokal hobby-pusher, som har tamiya i sortimentet, gjelder disse prisene uansett hvilket forhold man har til foreningen (IPMS-Norge) ? Hvis han driver sin virksomhet på hobby-basis så er det det ja. Kommersielle aktører tar kontakt med styret for å inngå spesielle avtaler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Det er jo meg bla det, men da tar jeg det videre om han er interessert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 jeg trenger også et bord. jeg regner også med at Atle skal ha, (sender han en melding) skal det settes opp en bord plan, så kan du sette oss to sammen. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Hei, Lima November Decals, altså meg, ønsker også et bord, og helst ved siden av Nils/Vingtor. Hilsen Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 ... og helst ved siden av Nils/Vingtor. Jeg holder vel ut en helg til ved siden av Ruben .... Vi har forresten mye upratet siden sist, siden han "skulket" Telford sist høst. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Da er det bare å pakke ned i mengder , håper jeg får plass i bilen til alt . Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Da er det bare å pakke ned i mengder , håper jeg får plass i bilen til alt . Tor Helge Tar du imot forhåndsbestilling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Hei Mats! Vi trenger et salgsbord, og to-tre prosjekt/arbeidsbord (litt avhengig av størrelse) Mvh Sverre m. flere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Da er det bare å pakke ned i mengder , håper jeg får plass i bilen til alt . Tor Helge Tar du imot forhåndsbestilling? Spørs litt på hva du er på jakt etter, gidder ikke å ta bilder av alt å legge ut, du får nesten komme tidlig på lørdagen Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 9, 2015 Author Share Posted March 9, 2015 Denne tråden er kun for bestilling av salgbord. Andre spørsmål får dere ta på annen plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murena Modellbygg Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Det er en ? etter min navn, men jeg skal komme til Skala 2015! Forhåndsbestillinger kan du lagre på netsiden min så jeg kan ta den med. Mvh, Martijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Det er en ? etter min navn, men jeg skal komme til Skala 2015! Forhåndsbestillinger kan du lagre på netsiden min så jeg kan ta den med. Mvh, Martijn Hei, Vi vet du kommer. Tror nok det er en hentydning til hvor mange bord du skal ha. Så hvis tre er nok, vil spørsmålstegnet forsvinne. Send PM direkte til Mats for avklaring er du snill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Jeg trenger også en "liten bord-meter" til skilt dekaler. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella-Mari S. Nielsen Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Jeg trenger 1 lite bord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre Sandviken Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Scandinavian Modellers trenger ett bord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut H. Larsen Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Hei Mats, Jeg ønsker 3 salgsbord til Skala2015. Selger plastbyggesett bil og annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts