Edward H. Valholm Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Er nå lagt ut her: http://www.ipmsnorge.org/skala-2013/ - Klikk på "Program" linken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Har dere noe mer info om hvem som skal holde foredrag på hvilket tidspunkt, og hva de skal snakke om? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Nei, dessverre ikke. Håper også at dette blir avklart snart, men pr.dd. er ikke dette blitt 100% spikret omm mot de som skal holde foredragene. Men tanken/ønsker/håpet er at f.eks. Lee snakker/viser noe rundt diorama/figurer, Nicholls er jo en som kan "alt" og Griffith noe rundt båtbygging. Men som sagt, ingenting er spikret ennå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Hei. Prøver å få skrevet ut plakaten i A4 format, men får bare med et utsnitt. Noen som vet om det lar seg gjøre å skrive den ut i "Hvermannsen"-format, og hvordan jeg går frem? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 last ned plakat her: http://www.ipmsnorge.org/skala-2013/info/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Hei igjen. Plakaten er lastet ned, all right, problemet er at når jeg skal skrive den ut vil den på liv og død være i A3-størrelse. Så nå har jeg en haug med Skalaplakater på A4-størrelse med kun 50% av utsnittet....Skriveren tar ikke større papir enn A4 EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Når du velger File og Print og får opp printervinduet så skal du kunne gjøre en hel del innstillinger der inkludert å velge papirstørrelse og skalering. I hvert fall er det sånn på mine PC:er... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Jepp, har prøvd det meste (Papir/kvalitet:Papirstørrelse-A4. / Etterbehandling: Plakatutskrift av.) men kun halve plakaten kommer med... hmmm..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Då ligger det sannsynligvis noe i filen som overstyrer de insstillingene som du gjør der. Det du kan prøve da er å som vanlig trykke File - Print - og så velge egenskaper for printeren. Der skal du også kunne endre papirstørrelse og evt. også f eks 50% størrelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Jeg tok akkurat en test, dog uten å printe, men med forhåndsvisning. Dette er gjort i FireFox. Alt jeg behøvde å gjøre var å huke av for "tilpass" og da skal det gå greit. Har også sørget for at det var vlagt A4 på papir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts