Gå til innhold
  • Bli medlem

Smilefjes - be gone!


Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet å selv sette opp om man ønsker at IKKE smiley ikonene kommer som standard hver gang man glemmer seg og slenger inn en " :) " ?

 

Vet at man under "Vedlegg og andre alternativer" når man skriver et innlegg kan huke av for å ikke bruke smilefjes.. Men utrolig slitsomt å måtte huke av for dette hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det akkurat det du gjør Per-Erik, som Ed prøver å slippe å gjøre hver eneste gang han skriver innlegg. Nå ser jeg ikke helt poenget med å la være å få smilefjesene omsatt til grafikk når man likevel legger til smilefjes som tekst, men det er en annen sak.

 

Nå er det mulig for admin å skru av og på brukernes rettigheter til å styre visse innstillinger, men jeg vet ikke om dette er en av disse.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det akkurat det du gjør Per-Erik, som Ed prøver å slippe å gjøre hver eneste gang han skriver innlegg. Nå ser jeg ikke helt poenget med å la være å få smilefjesene omsatt til grafikk når man likevel legger til smilefjes som tekst, men det er en annen sak.

 

Nå er det mulig for admin å skru av og på brukernes rettigheter til å styre visse innstillinger, men jeg vet ikke om dette er en av disse.

 

Arild :)

 

Ah, så det nå! My bad...  :doh:

 

Note to self: Les litt nøyere før du svarer neste gang! ;)

 

Per-Erik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen mulighet å selv sette opp om man ønsker at IKKE smiley ikonene kommer som standard hver gang man glemmer seg og slenger inn en " :) " ?

 

 

 

jeg er litt usikker hva : ) betyr, hvis ikke det betyr  :) . Hvis det kan bety noe annet, please enlighten me. hvis ikke, så er dette fliesespikkeri og Edward, du  har aaalt for lite å drive med (sett inn smilefjes her) :). Nei nei nei. Der satte jeg inn et smilefjes likevel,  :doh: og i resten av verden dør barn som fluer og sult og hungersnød er "hverdagskost" Tsunamier utrydder hele samfunn, og så kommer dette smilefjeset og ler av meg.  ;D uff og uff. Verden går lukt åt helvete!! :(  Hmmm? surefjes...er det greit eller?  ::) Hva f*** er dette for noe. Spørsmålssmiley. Hakke jeg bedt om  >:( Nåhhh Sinna smiley. Et selvmotsigende tegn som skulle vært forbudt. dette er kjent for å trigge scitzofreni hos latente personer  :praise: Og denne hører ikke hjemme her. Bare dukket opp sånn helt uten videre.

Vi sees neste helg....With a smile"  :cheers: Nei skål blei det....... Nå legger jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.