Mats Averkvist Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 De som ønsker bord for å stille ut et eller annet eller for å selge et eller annet kan melde seg i denne tråden. Jeg selv vil som vanlig ha hand om IPMS sitt salgbord med Limtuber, trøyer etc. Som nabo vil Flyhistorie, Vingtor og European Airlines ha stand. 2 IPMS Shop 2 Flyhistorie 1/2 Vingtor Decals 1 European Airlines 1/2 Lima November Decals 3 Atle Eriksen 2 Niclas A Gedde 1 IPMS Stockholm 2 Sverre Melleby / Per Olav Lund 1 Oddbjørn Skripeland 2 Toni Canfora fra Stockholm 8 Smallsize Hobbyland 1 Knut H Larsen 1 Nils Gran Bordleie er 250 kr/leietaker for de som ikke er innvilget gratisleie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Hei, Lima November Decals ønsker 1 stk bord ved siden av Vingtor. Vi sees, Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Vingtor Decals ønsker 1 stk. bord ved siden av Lima November. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 pris i år for et bord ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 to bord til meg Atle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 pris i år for et bord ? Niclas uten at vi har diskutert det så tipper jeg det blir omtrent det samme som i fjor. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 da blir det vel et bord på meg også, siden av Atle Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olle Lindau Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Hej Vi är några från IPMS Stockholm som planerar att besöka Scala i år. Finns det möjlighet att beställa ett förenings/klubb-bord så vi kan sitta och göra lite reklam för Modellexpo 08-Open med lite what-if-svenskt och matchboxmodeller ? Ett bord och 2-3 sittplatser vore bra. Kostnad? Enklast är väl att betala på plats, annasr får du berätta hur du vill ha betalningen. Hälsningar Olle Lindau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 IPMS Stockholm får ett bord kostnadsfritt! MVH Jan Erik Johansen, kasserer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Glimrende! Velkommen skal dere være. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Jeg regner med at Small Size skal ha "et bord" eller ti selv om de ikke står på listen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 da blir det vel et bord på meg også, siden av Atle Niclas Kan godt ha Niclas ved siden av meg, bare han er snill gutt, og det passer i layouten til JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Har sendt mail til Roar som skulle videreformidle til JR ønske om samme prosjekt- og "show and tell" bord som i fjor til Per Olav og meg. -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Jeg ønsker også et bord gjerne ved siden av Nicklas så jeg kan plage han Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Jeg ønsker også et bord gjerne ved siden av Nicklas så jeg kan plage han det kan hvere greit med litt tett bord plasering på noen av oss, for da er det jo litt lettere for å kunne avløse hverandre litt, ikke tenk koffert Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Jeg ønsker også et bord gjerne ved siden av Nicklas så jeg kan plage han det kan hvere greit med litt tett bord plasering på noen av oss, for da er det jo litt lettere for å kunne avløse hverandre litt, ikke tenk koffert Niclas Vurderer å gjenta fjorårets suksess med bar under bordet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smallsize Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Vi skulle trenge 8 bord i sammenheng med vår stand Smallsize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Smallsize får selvsagt akkurat det de trenger av plass og bord. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Lund Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Toni Canfora fra Stockholm ønsker 2 bord for salg av diverse bøker og magasiner Mvh Per Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Takker for oppsummeringen så langt Mats. Knut H Larsen har også bestillt bord Layouten i fjor så ut til å fungere. Jeg lager en oppdatert versjon og Knut-H Nordskog har meldt seg frivillig som stage crew manager for fredagskveldens rigging. JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 Jeg vil også være på plass og rigge på fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Det ser ut til at jeg må ha 2 bord da det ser ut til at jeg tar med støpe og effektutstyr og noe Airbrush utstyr fra Kreaktiv. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Norsk miniatyrspillklubb kommer dessverre ikke. Vedkommende som skulle holde demo (2 verdenskrig-basert miniatyrspill) kunne ikke likevel. De ønsker imidlertid å prøve igjen neste år. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hei Mats, jeg ser du har ført opp et bord forlite på Atle, vis han ikke har send deg en pm om noe annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hei Mats, jeg ser du har ført opp et bord forlite på Atle, vis han ikke har send deg en pm om noe annet. Jeg har fått beskjed av Atle. 3 bord og ønske om hvor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts