Smallsize Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Hallo Når kan vi begynne rigging på Fredag....? Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Når vil du komme? Tidligere år har vi begynt etter kl. 16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smallsize Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 ca 1400 ville ha vert bra lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Har snakket med dem og det er ikke noen problemer. Altså starter rigging kl. 14.00 på fredag. Jeg vil være på plass der da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Eg vil nok være der på den tida sjølv avhengig av transport fra nærmeste jernbanestasjon,det er vel Garedermoen. Nokon som kan bidra der?usikker på når denne skyssordninga trer i kraft? Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Eg vil nok være der på den tida sjølv avhengig av transport fra nærmeste jernbanestasjon,det er vel Garedermoen. Nokon som kan bidra der?usikker på når denne skyssordninga trer i kraft? Knut-H Dal er vel faktisk nærmeste, veit ikke om det er stopp der da. Men dette veit nok de lokale kreftene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Ikkje veldig vrient å ta seg te Dal heller,om enn ikkje like hyppige tog dit Knut-H Edit: mine transportbehov ser ut te å være dekka inn av El Presidente Stensrud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Arntsen Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Hei Jeg bare lurer på om RC Lastebil gutta kommer i år også. Det var et flott tiltak. Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Knut-H... Dal stasjon er VESENTLIG nærmere enn Gardermoen. Kommer du ikke med fly ville jeg satset på den stasjonen. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Det har uansett løst seg Henrik men takk likevel Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Gran Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Hei Mats Du skulle ikke tilfeldigvis ha ett bord til meg også? Er litt sent ute, men har stått på som en gal for å tømme hobbyrommet før flytting. Tenkte jeg skulle selge unna noen byggesett. Sånn er det når en skal flytte fra enebolig til leilighet. Nils G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Vi ordner det tenker jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Hei Jeg bare lurer på om RC Lastebil gutta kommer i år også. Det var et flott tiltak. Ragnar Såvidt jeg vet kommer de ikke. Har i hvertfall ikke fått noen beskjed, og vet ikke om noen i styret/komiteen har hatt kontakt. Det var meninga at Miniatyrspill klubben skulle ha en plass, men de måtte kanselere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Hvem vekker jeg på tlf. på lørdagsmorgenen når jeg ska begynne å rigge opp. Regner med å være der ca. 08.30 Give me a number Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Jeg er på plass jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts