Gå til innhold
  • Bli medlem

Tapatalk - mobilvennelig forum tilgang


Anbefalte innlegg

Forumet har blitt klargjort for Tapatalk, dette er en mobilapp, som gjør forumet mer mobil vennelig. Du må installere en app på din smarttelefon eller nettbrett, denne er med å gjøre forumet mer mobil vennelig, både når det gjelder å bla igjenom og i forhold til datatrafikken.

 

Denne appen er tilgjengelig både for Android og Apple, om den er til Windowsphone er ukjent.

 

Android:

 

Gå til Google Play og søk opp Tapatalk, denne koster ca 20Nok, kjøp, installer...

Deretter må du søke opp IPMS Norge, og legge til dette forumet. Logg inn for å kunne lese PM, Nye innlegg siden sist, eller skriv et nytt innlegg.

Det skal ikke være nødvendig å lage en egen Tapatalk konto.

 

Det finnes også en gratis versjon, denne heter Convo. Jeg har prøvd begge, men vil anbefale Tapatalk, selvom denne ikke er gratis.

 

Apple:

 

Denne er for meg uprøvd, men det skal bare være å søke opp i "Appstore", og gjøre som til Android.

 

Om noen har noe å legge til, kom med det, så oppdaterer jeg tråden.

 

Vil du vite mer om Tapatalk, så finner du det her:

http://www.tapatalk.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.