Rune Haugen Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Hei! Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Jeg tror ikke dette er mulig før i versjon 2 av SMF (forumprogramvaren). Mener å huske at Henrik og jeg så litt på dette i forbindelse med Bableboksen. I et system der brukeren selv kan velge hvilke seksjoner han vil se, så er det jo mulig å la alle seksjoner være åpne for alle uten noen spesiell innmelding i grupper, og så la folk selv styre hva de vil se. Men en slik funksjonalitet måtte også ha i seg muligheten til å kunne velge at den og den seksjonen IKKE skulle være mulig å skjule, for ellers ville det bli umulig å få ut kunngjøringer som alle burde se. Jeg tror også versjon 2 har funksjonalitet for å opprette vennelister, dvs. at du kan markere brukere du ønsker å følge bedre med på enn andre. Og det er vel muligens også mulig å gjøre det motsatte, nemlig å ignorere folk. Men jeg kan jo naturlig nok ikke svare på når det blir aktuelt å oppgradere forumet til versjon 2, og om den funksjonaliteten jeg nevner vil bli skrudd på når så skjer, er jo uansett et tema for seg. Hva enn man velger å skru av og på, er det gode grunner til å tenke seg godt om først. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Hei! Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker Mvh Rune Du bare MÅ inn og se på siste utvikling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Hei! Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker Mvh Rune Du bare MÅ inn og se på siste utvikling? Så klart Hender jo jaggu jeg lar meg provosere også vettu Poster et innlegg i oppkavelsen, og så er jeg plutselig med på hele hopprennet Må skjerme meg selv for sånt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 I versjon 2 kan man som Arild skriver velge å ignorere folk. Det vil jo være en befrielse i enkelte tilfeller. Men da må noen oppgradere forumet. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Da venter jeg på en oppdatering jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Da vil man jo fort skjønne hvor man er på pop-skalaen hvis en starter en ny tråd som blir stående med "0 read" (Eller 1... for det er vel en moderator innom og titter ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Den som venter for se! Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Jeg, for min del, er interessert i å skjule hele sub-fora jeg. Er det mulig i v2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Jeg, for min del, er interessert i å skjule hele sub-fora jeg. Er det mulig i v2? Det husker jeg ikke. Men for de interesserte er det mer info på www.simplemachines.org Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Jeg, for min del, er interessert i å skjule hele sub-fora jeg. Støttes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts