Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det mulig å skjule emner på forumet?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker :)

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er mulig før i versjon 2 av SMF (forumprogramvaren). Mener å huske at Henrik og jeg så litt på dette i forbindelse med Bableboksen. I et system der brukeren selv kan velge hvilke seksjoner han vil se, så er det jo mulig å la alle seksjoner være åpne for alle uten noen spesiell innmelding i grupper, og så la folk selv styre hva de vil se. Men en slik funksjonalitet måtte også ha i seg muligheten til å kunne velge at den og den seksjonen IKKE skulle være mulig å skjule, for ellers ville det bli umulig å få ut kunngjøringer som alle burde se.

 

Jeg tror også versjon 2 har funksjonalitet for å opprette vennelister, dvs. at du kan markere brukere du ønsker å følge bedre med på enn andre. Og det er vel muligens også mulig å gjøre det motsatte, nemlig å ignorere folk.

 

Men jeg kan jo naturlig nok ikke svare på når det blir aktuelt å oppgradere forumet til versjon 2, og om den funksjonaliteten jeg nevner vil bli skrudd på når så skjer, er jo uansett et tema for seg. Hva enn man velger å skru av og på, er det gode grunner til å tenke seg godt om først.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker :)

 

Mvh

Rune

Du bare MÅ inn og se på siste utvikling?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Enkelte tråder som tar av i usaklig retning eller som av andre grunner ikke er interessant/aktuelt å følge med på er det noen av her. Er det teknisk mulig å skjule enkelttråder man ikke ønsker å delta i/se på forumet? Hadde vært greit å kunne sile litt for å få det man ønsker :)

 

Mvh

Rune

Du bare MÅ inn og se på siste utvikling?  ;D

 

Så klart :) Hender jo jaggu jeg lar meg provosere også vettu 8) Poster et innlegg i oppkavelsen, og så er jeg plutselig med på hele hopprennet wOOt Må skjerme meg selv for sånt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.