Nils Mathisrud Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Det er vel møte på Kjeller 8. mai ? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Der er det, bare jeg som er litt treig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Får ikke mulighet til å komme denne runden, foretrekker heller trening hvor jeg blir slått gul og sort i Moss... Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Da var møtet unnagjort,greit oppmøte og god stemning. Lars hadde med butikken,og det var populært Månedens modell ble Jens Rogers fly Månedens modellbygger ble Lars Borge med sine to fly Gratulerer Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 For oss som ble sittende igjen lengst så gikk det ikke bedre enn at porten var låst når vi skulle dra. Ikke bare oss da, det var også et par stykker fra Flyhistorisk som ordnet opp. Måtte reddes av en hel gjeng fra vakta... stod til slutt 3 biler med folk og fomla med nøkler på utsida før vi kom oss av gårde. Det hørtes ikke ut som om Lars egentlig ville være med å konkurere... han protesterte både ved registrering og resultater Er jo greit nok at han ikke ønsker å konkurere om sitt eget gavekort, men alltid moro å se de ferdige modellene hans også. Sånn sett så skyver jeg andreplasspoengene videre til Ole's Fiat. Det var ganske mange innom, så takk for et hyggelig møte alle sammen. Og til de som ønsker det enda hyggeligere så sees vi allerede til lørdag på Langus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Skulle ønske jeg kunne ha kommet, ser ut som om dere hadde en hyggelig kveld, selv om dere ble låst inne en liten stund Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Du skulle ha kommet Edward. Jens Roger hadde med seg tørkestativet sitt..........drittøft..... Lars Borge hadde også med seg noen modeller. Meget bra håntverk å beskue på konkuransebordet. Har desverre ikke bilder av alle modellene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts