Edward H. Valholm Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hei, Er det interesse for dette blant folk her i Oslo/østlandet? Vil bare lufte tanken først. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Slettes ikkje umulig at det kunne vært av interesse,eg går sjølv med tanker om ei byggehelg her oppe i bygdene da eg har slekt som har hytter som kan lånes/leies for billige penger. Men akkurat nå skjer det litt for mykje te at eg kan love noko hit eller dit men tiltaket er jo uansett bra Ed. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Kanskje ingen dum idee, og la det skje på dagtid med bord på et museeum, tja Forsvarsmuseet eller Teknisk museum..?Passer jo bra med kaldkrig, som er tema for tiden på Forsvarsmuseet. bare for å komme litt ut av skapet for alle. Vet av erfaring at sånne møter lett munner ut i mye små prat og lite superdetaliering. Kan man få pusset noen hjul og limt litt her og der så er det langt festligere enn å sitte alene. Det sosiale kan jo også fåes til, med sammling rundt middag et sted og eventuell hotell overnatting. Det er ikke all verden av redskaper man trenger å ha med seg.. stiller en (feks my self) ;)med lakksprøyte og en lett kompressor kan det jo både preshades og det ene og det andre..... The IPMS returns to Forsvarsmuseet ... : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Warum nicht? Tid og sted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts