Einar Sandvik Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Jeg må vel for skams skyld slenge meg på dette gruppebygget også. Det er heller tynt med ikkepåbegynte byggesett av russiske forbilder i skapet mitt, men et gammelt Airfixbyggesett av Mig 21 i skala 1:72 har jeg i alle fall liggende. Dette blir bygd rett ut av eska. Jeg tenker jeg kan ta det som en øvelse i maling av barmetallfinish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 8, 2012 Author Share Posted April 8, 2012 Det er vel ikke akkurat så mye å vise fram ennå, men jeg får vel likevel vise at bygginga er kommet i gang. I motsetning til med "Start", er det bare å lime sammen her. Interiøret er så spartansk at jeg vurderte å sette inn en pilot, men den har jeg visst gitt bort......eller kanskje han ikke fulgte med i byggesettet? Never mind, dette skal være et barmetalløvelsesprosjekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Dette byggesettet har jeg bygd en gang i tiden Einar. Du sente meg på liten tur tilbake til barndommen for ett øyeblikk. Det skal bli morsomt å se byggingen gjennom andres øyne (eller var det kamralinse.....). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Blir artig å se hva du får ut av dette, enkelt sett og da er det jo mulig å briljere med finishen! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Dette prosjektet stoppa opp i sin tid pga. forsvunnet canophy-del. De siste to ukene har vi hatt barnebarn på besøk, og etter utvist interesse for fly hos barnebarnet, donerte jeg like godt den ufullendte modellen. Etter kort tid ble modellen seende ut som på bildet under. Det er mitt første forsøk på å legge ut bilde via imgur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Jeg ser ikke noe bilde, men det aner meg at det uansett ikke er for sarte sjeler? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Måtte forminske bildet, men der fikk jeg det omsider til. Jeg tror jeg sier at dette bygget er avslutta. Det finnes bedre byggesett på markedet i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts