Gå til innhold
  • Bli medlem

Airfix MIG 21 skala 1:72


Einar Sandvik

Anbefalte innlegg

Jeg må vel for skams skyld slenge meg på dette gruppebygget også. Det er heller tynt med ikkepåbegynte byggesett av russiske forbilder i skapet mitt, men et gammelt Airfixbyggesett av Mig 21 i skala 1:72 har jeg i alle fall liggende. Dette blir bygd rett ut av eska. Jeg tenker jeg kan ta det som en øvelse i maling av barmetallfinish.

5acf725b17770_05_04.12_skjrtorsdag_web.jpg.8d249960bb8252843090ce4e52435f6c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat så mye å vise fram ennå, men jeg får vel likevel vise at bygginga er kommet i gang. I motsetning til med "Start", er det bare å lime sammen her.

 

Interiøret er så spartansk at jeg vurderte å sette inn en pilot, men den har jeg visst gitt bort......eller kanskje han ikke fulgte med i byggesettet?

 

Never mind, dette skal være et barmetalløvelsesprosjekt.

06_04.12_langfredag_001web.jpg.6db29474d954d281250f0e8ce3e78c8d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Johansen

Blir artig å se hva du får ut av dette, enkelt sett og da er det jo mulig å briljere med finishen!

 

:) Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Dette prosjektet stoppa opp i sin tid pga. forsvunnet canophy-del. De siste to ukene har vi hatt barnebarn på besøk, og etter utvist interesse for fly hos barnebarnet, donerte jeg like godt den ufullendte modellen. Etter kort tid ble modellen seende ut som på bildet under. Det er mitt første forsøk på å legge ut bilde via imgur.

 

BsXPWfr.jpg?1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.