Jump to content

Hornets Nest! - F/A-18 Tigermeet 1/72

Recommended Posts

Gratulerer med vellykket bulkoppretting. Dette drar seg til.

Einar S

Takker Einar! Men noen tilbakesteg opplever jeg også, i dag når jeg åpnet kofferten for litt hotellkos i Vadsø åpenbarte dette seg..

Crash & Burn!

IMG_0921_zpsgn0aqagq.jpg

Lærdommen må være å ikke sende modellfly i bagasjen med et flyselskap hvor flygerne ikke er kjent for myke landinger...?

Nåvel, etter litt forsiktig liming var det straks tid for dekalering igjen.

IMG_0919_zpsujlwms9d.jpg

IMG_0920_zpsputentva.jpg

En helsikes jobb å få pent, da de ikke var tilpasset størrelsen på halefinnene til Academysettet. Og vanskelig å få til å strekkes rundt detaljene på finnene, måtte veeeldig mye Sol-Set og iherdig bearbeiding med pensel og q-tips til før jeg var halvfornøyd. Blir nok litt touch-up med maling før jeg omsider er ferdig.

EspenA

Ser jo unektelig kult ut, må si det. :thumb:

Ragnar

Übercoolt Ragnar, übercoolt! Og litt harry... ;D

Og her er dagens Dont.

Nå har begge sidene av haleflatene fått seg dekaler, samt litt slimelight og nasjonalmerker.

IMG_0934_zpsbvsukpym.jpg

Som sagt var ikke dekalene (Zotz) tilpasset Academy, så det ble litt klipp og lim samt myye jobbing med Microsol og våt q-tips for å få tøyd decalene til å dekke der de var for knappe. Litt touch-up med pensel må nok til.

IMG_0935_zpswldh6nn3.jpg

Zotz er forøvrig førsteklasses?, men kunne gjerne ha spandert på seg et litt større ark. Her satt de forskjellige dekalene så tett at det var nesten uråd å få kuttet løs de en trengte uten å skjære i nabodekalet.

IMG_0933_zpsebuwdc3p.jpg

EspenA

• 2 weeks later...