Gå til innhold
  • Bli medlem

Hornets Nest! - F/A-18 Tigermeet 1/72


Gjest Espen Andreas Hoff

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Gratulerer med vellykket bulkoppretting. Dette drar seg til.

 

Einar S

 

Takker Einar! Men noen tilbakesteg opplever jeg også, i dag når jeg åpnet kofferten for litt hotellkos i Vadsø åpenbarte dette seg..

Crash & Burn!

IMG_0921_zpsgn0aqagq.jpg

Lærdommen må være å ikke sende modellfly i bagasjen med et flyselskap hvor flygerne ikke er kjent for myke landinger...?

 

Nåvel, etter litt forsiktig liming var det straks tid for dekalering igjen.

IMG_0919_zpsujlwms9d.jpg

 

IMG_0920_zpsputentva.jpg

 

En helsikes jobb å få pent, da de ikke var tilpasset størrelsen på halefinnene til Academysettet. Og vanskelig å få til å strekkes rundt detaljene på finnene, måtte veeeldig mye Sol-Set og iherdig bearbeiding med pensel og q-tips til før jeg var halvfornøyd. Blir nok litt touch-up med maling før jeg omsider er ferdig.

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Joda! Det er jo tross alt tigerens år... ;D

Men nå skal det nevnes at det er noen jeg har hatt liggende halvbygd i noen år da, har jo postet bilder fra flykirkegården min ved en tidligere anledning.

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Ser jo unektelig kult ut, må si det. :thumb:

 

Ragnar

Übercoolt Ragnar, übercoolt! Og litt harry... ;D

Og her er dagens Dont.

Nå har begge sidene av haleflatene fått seg dekaler, samt litt slimelight og nasjonalmerker.

IMG_0934_zpsbvsukpym.jpg

 

Som sagt var ikke dekalene (Zotz) tilpasset Academy, så det ble litt klipp og lim samt myye jobbing med Microsol og våt q-tips for å få tøyd decalene til å dekke der de var for knappe. Litt touch-up med pensel må nok til.

IMG_0935_zpswldh6nn3.jpg

 

Zotz er forøvrig førsteklasses?, men kunne gjerne ha spandert på seg et litt større ark. Her satt de forskjellige dekalene så tett at det var nesten uråd å få kuttet løs de en trengte uten å skjære i nabodekalet.

IMG_0933_zpsebuwdc3p.jpg

 

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Da er tidenes kjedeligste transportetappe straks gjennomført. Eneste måte å se progresjonen på er ved å se at dekalarket stadig krymper...

IMG_0990_zpslne7skcj.jpg

Harry-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.