Gå til innhold
  • Bli medlem

Opprettelse av nytt gruppebygg: Luftwaffe over the far north


Anbefalte innlegg

Da er Skala 2012 over, og tiden er absolutt inne for å opprette dette gruppebygget hvis tema allerede har fått satt i gang flere byggeprosjekter.

Herrene Brekken og Åkra sin eminente bok har i sterk grad bidratt til den tiltagende feberen. Derfor foreslår jeg at gruppebygget får en forenklet tittel basert på bokens navn: "Luftwaffe Fighters and Figther-Bombers over the Far North", slik at gruppebygget står relativt fritt.

 

Jeg har fått med meg at det har blitt foreslått å opprette gruppebygg som også omfatter alliert luftaktivitet over nordområdene. Jeg synes det hadde vært helt glimrende med et gruppebygg som også omfatter dette, men finner det riktig og opprette "Luftwaffe over the far north" i tråd med allerede godt etablert plan:

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=13230.0

 

 

Tenkte det var best å lufte dette her og nå, så tar i mot innspill, hva med å opprette - eventuelt på sikt - et eget gruppebygg for alliert luftbåren aktivitet over nord (har selv en påbegynt kandidat) ? Dessuten lurer jeg på om det skal hette gruppebygg, SIG eller hva?

 

:)

SAS

 

 

Ja etter å ha lest litt nøyere rundt ser jeg at det er delte meninger om temaet - og kanskje unødvendig å opprette en ny tråd om det :doh:

 

Men ok da hva med å konkludere her - jeg mener uansett at Luftwaffe over the far north er en godt påbegynt, og særdeles levende sak... og forsåvidt en svært verdig kandidat - synes jeg!

Er det noen som har mye å innvende mot dette?

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.