Gå til innhold
  • Bli medlem

Messerschmitt Bf 109T-2 "Jagdgruppe Drontheim" (Hasegawa 1/48)


Anbefalte innlegg

Neida, mottlinga er der, men dempet av klarlakken er den. Som nevnt før var mottlinga oversprøytet med en lys farge på Jgr Drontheim sine maskiner. Se bilder postet i tråden samt heftet til Aakra/Kjærås. Vises bedre i virkeligheten på modellen enn på bildene.

 

Mht reaksjonen mellom akseleratoren og Johnson kan det være feil. Tror heller det er mattlakken som har reagert med Johnson. Og hva brukte jeg? Jo fandens oldemor - Vallejo >:( Det var tendens til krakelering. Fikk rodd meg inn noenlunde

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mht reaksjonen mellom akseleratoren og Johnson kan det være feil. Tror heller det er mattlakken som har reagert med Johnson. Og hva brukte jeg? Jo fandens oldemor - Vallejo >:( Det var tendens til krakelering. Fikk rodd meg inn noenlunde

Gisp  :o

Du tynna kanskje oldemora med ett eller annet sint noe? Airbrush cleaner?

 

Xtracrylicstynner. Skjer ikke igjen for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det mine oeyne som bedrar meg, eller ser jeg endel silvering rundt bjelkekorsene oppe paa vingen?  Skal du vaske panellinjer, saa ser det rart ut om vasken stopper ved dekalene.  Dette kan du fikse i etterkant med en tynn mineblyant langs panellinjen.  Kvess den paa et sandpapir, saa kan du tegne streken saa tynn du bare vil.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mine oeyne som bedrar meg, eller ser jeg endel silvering rundt bjelkekorsene oppe paa vingen?  Skal du vaske panellinjer, saa ser det rart ut om vasken stopper ved dekalene.  Dette kan du fikse i etterkant med en tynn mineblyant langs panellinjen.  Kvess den paa et sandpapir, saa kan du tegne streken saa tynn du bare vil.

 

Jens

 

Ja, ser det på bildene at det er litt silvering :) Det vises ikke så godt i virkeligheten. Skal se på det.

 

Mvh

:) Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.