Morten Syvertsen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 He he, Alexander plukket opp litt essensiell norsk i løpet av helga, og sender hilsener og stor takk til dere alle: / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 En særdeles engasjert og likandes kar Fikk desverre ikke tid til noen av seminarene hans, men jammen dro han ikke opp både pensel og maling for et lite miniseminar for et par stykker av oss klokka 2 på lørdagsnatta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Enig at han var trivelig, kjempe hyggelig kar men, det legger jo litt press på oss byggere og fullføre noe som han kan se på slik at han føler litt utbytte av foredragene sine. Jeg skal jaffal gjøre mitt for og ha en bil ferdig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Alexander får sagt det! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Utrolig hvor lett det er å lære fra seg norsk........ Knallbra seminar også. Plukket opp noen tips som kan være artig å prøve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Alex var en knakanes hyggelig mann. Likeså hans partner Malcolm.. Film fra Alex's første seminar og det meste av Sverres to er med.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Topp foredrag! Det blir dyrt med slike foredrag, nå blir jeg nødt til å kjøpe hele Alclad serien m.m. Håper han kommer på Skala flere ganger, gjerne med flere dekaler til bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Topp foredrag! Det blir dyrt med slike foredrag, nå blir jeg nødt til å kjøpe hele Alclad serien m.m. Håper han kommer på Skala flere ganger, gjerne med flere dekaler til bil! Er vel ikke helt utenkelig at det kan la seg ordne. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Han solgte ut alle arkene han hadde tror jeg. Han ga meg to løse blad sånn uten videre Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Stemmer det, han var helt tom, tenkte jeg skulle vente til det hele var over søndag, men da hogg jeg i stein gitt. Ja ja, veldig hyggelig for ham, og mange av oss som fikk sikret seg noen godbiter, bra det! / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Tror de skvatt unna ganske fort de der, han var tom allerede tidlig på lørdag når jeg spurte ham. Men han skulle visst få inn fler ganske snart... Trivelig fyr ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts