Finn-Ove Johansen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Jeg lurte på om noen under opprydningen i hallen i går fant en biltema-pose med to andrepremier i? Jeg må ha lagt de igjen i forvirringen over å få premie for å ha reist langt... om noen har funnet de så si ifra! Betaler for å få de ettersendt.... FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Jeg var med på siste rydderunden men det ble ikke nevnt noe funn. Dumt spørsmål kanskje, men husker du hvor den ble "glemt"? Så du "pakket kofferten" i nærheten så hvis den lå igjen nær admin/kafe området så kan den ha blitt pakket i kassene med materialer som jeg fikk med hjem for lagring, så jeg kan sjekke disse, eller mulig noen la de i Atle's esker når premiebordet ble ryddet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. Prøvde å ringe deg i gårkveld. for da har jeg en god og en dårlig nyhet André... Den gode er at vi forbarmet oss over denne lille saken, og den ble satt på toppen av "flyttelasset" mitt med egne modeller, display og administrasjonsmaterialer. Den dårlige er at da jeg kom hjem og begynte å tømme bilen var denne lille detaljen borte fra hukommelsen. Antennemast, propell og buen rundt denne på den ene siden er desverre nå løse deler igjen. Du skal få den tilbake ved første anledning, forhåpentligvis uten ytterligere skade, og forhåpentligvis har ikke jeg oversett noe som ikke er reparerbart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. Mulig jeg husker veldig feil, men har ikke dette skjedd før, André? Og nettopp med en liten ubåtsak? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 19, 2012 Author Share Posted March 19, 2012 Jeg tror jeg må ha lagt den fra meg i Admin. området, jeg var inne og så om noe lå igjen ved utstillingsbordet og der var det tomt...tror jeg... FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Jeg tror ikke egentlig André liker ubåter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. Prøvde å ringe deg i gårkveld. for da har jeg en god og en dårlig nyhet André... Den gode er at vi forbarmet oss over denne lille saken, og den ble satt på toppen av "flyttelasset" mitt med egne modeller, display og administrasjonsmaterialer. Den dårlige er at da jeg kom hjem og begynte å tømme bilen var denne lille detaljen borte fra hukommelsen. Antennemast, propell og buen rundt denne på den ene siden er desverre nå løse deler igjen. Du skal få den tilbake ved første anledning, forhåpentligvis uten ytterligere skade, og forhåpentligvis har ikke jeg oversett noe som ikke er reparerbart. Den er grei, alt er reparerbart og jo det er ikke første gang jeg har glemt en miniubåt. De er så flinke til å gjemme seg... Vi får utveksle deler ved neste korsvei Takk uansett for at den ble snappet opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Finn-Ove. Det ble funnet en biltemapose med to premier i ved Hobbyland sin stand. Jeg tror den ble levert til administrasjonen. Kanskje Roar vet noe mer......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Noen som har funnet en bil. Type Camaro Har en liten gutt her som er fryktelig lei seg siden den ble glemt igjen Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Noen som har funnet en bil. Type Camaro Har en liten gutt her som er fryktelig lei seg siden den ble glemt igjen Roy Camaro'n står i garasjen hos meg Skal love å ikke bygge den... kors på plasten -JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Jeg glemte en liten skvett tyrker og to snapsglass. Hvis noen fant det er jeg takknemlig for å få tilbake glassene. Tyrkern kan du nyte om du vil Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Han ble veldig glad Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Finn-Ove: som nevnt på PM. Kommer ikke premiene til rette så skal vi nok ordne det likevel. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 19, 2012 Author Share Posted March 19, 2012 Good one Roar! Rart med de der første...og man kan ikke ta for gitt at det blir fler!! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Nordve Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Ring hobbyland Finn-Ove! Det dukket opp en pose med noen premier i når vi ryddet sammen og jeg er ganske sikker på at den posen ble med til Strømmen! Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Jeg har tittet gjennom admin-eskene uten å finne noe, så da er den trolig på Strømmen hvis det ikke ble levert inn og tatt hånd om av premieminister Atle. Sier meg enig med Roar, hvis de ikke kommer til rette så ordner vi det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Ringer hobbyland i morgen, takk for hjelpen alle sammen!! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts