Gå til innhold
  • Bli medlem

glemte visst noe


Anbefalte innlegg

Jeg var med på siste rydderunden men det ble ikke nevnt noe funn.

Dumt spørsmål kanskje, men husker du hvor den ble "glemt"?

Så du "pakket kofferten" i nærheten så hvis den lå igjen nær admin/kafe området så kan den ha blitt pakket i kassene med materialer som jeg fikk med hjem for lagring, så jeg kan sjekke disse, eller mulig noen la de i Atle's esker når premiebordet ble ryddet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. :(

 

Prøvde å ringe deg i gårkveld.

for da har jeg en god og en dårlig nyhet André...

Den gode er at vi forbarmet oss over denne lille saken, og den ble satt på toppen av "flyttelasset" mitt med egne modeller, display og administrasjonsmaterialer.

Den dårlige er at da jeg kom hjem og begynte å tømme bilen var denne lille detaljen borte fra hukommelsen.

Antennemast, propell og buen rundt denne på den ene siden er desverre nå løse deler igjen.

Du skal få den tilbake ved første anledning, forhåpentligvis uten ytterligere skade, og forhåpentligvis har ikke jeg oversett noe som ikke er reparerbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too !noen som forbarmet seg over en modell av en sort liten tysk uboot type 206A. Den glemte jeg i farten. :(

 

Prøvde å ringe deg i gårkveld.

for da har jeg en god og en dårlig nyhet André...

Den gode er at vi forbarmet oss over denne lille saken, og den ble satt på toppen av "flyttelasset" mitt med egne modeller, display og administrasjonsmaterialer.

Den dårlige er at da jeg kom hjem og begynte å tømme bilen var denne lille detaljen borte fra hukommelsen.

Antennemast, propell og buen rundt denne på den ene siden er desverre nå løse deler igjen.

Du skal få den tilbake ved første anledning, forhåpentligvis uten ytterligere skade, og forhåpentligvis har ikke jeg oversett noe som ikke er reparerbart.

 

Den er grei, alt er reparerbart og jo det er ikke første gang jeg har glemt en miniubåt. De er så flinke til å gjemme seg... ;D Vi får utveksle deler ved neste korsvei :) Takk uansett for at den ble snappet opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.