Trygve Jeppestøl Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Alle bilklassene, men også litt annet http://public.fotki.com/teamsorlandet/shows/skala-2012/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Veldig skarpe og gode bilder! Skulle ønske du hadde tatt for deg flyklassene au...dritbra!! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 er det alt som var i panser kategorier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Har lastet opp bildene jeg tok her: http://s6.photobucket.com/albums/y223/Atmobil/Skala%202012/ Er mest av bil klassene og bildene ble litt mørke desverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Her er ein link til nesten alle modellane på Skala 2012. Bl.a. denna 7mm høge jyplingen. Hosted on Fotki Eg ser eg har gløymt Geir Haralds nydelige Alfasud i "Smått og Stort på hjul" Beklager detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Er det sånn den ble seende ut Har faktisk ikke sett den så nærme før, ble malt med 10/0 pensel og "bare øyet". Ser jeg burde borret opp løpet på gunner'n Litt mer seriøst... tror jeg skal ta et strøk satin på'n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Geir Haralds Alfasud er vel denne. Grei bmf jobb i 1/43 Samme mann har bygd denne strøkne 2 CV Sverre og Per Olav satt i timesvis med demo og gode råd Averkvist&co hadde sine saker på plass Det hadde også Smallsize/Hobbyland Det ene avviket ble festet på en ung herre ved navn Anton. Jo,han sto i givakt 36 Ford har sin sjarm Ikke fullt så sjarmerende Hmmmmmmmmm Sto på Italiabordet Vinner av PonyParts Trophy Dama til Atle Thor Italiensk variant av Viking Denne vil jeg gjerne se ferdig snart Le Mans Vinner av The Leaper Trophy Doning Type Litt av hva Alexander Glass holder på med Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Du er i ferd med å bli en skikkelig proff modellfotograf Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Eh,jeg skrudde meg bort litt igjen Dybdeskarpheten ble ikke heeelt bra Men takk Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 er det decaler eller er treverket malt på woodien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 er det decaler eller er treverket malt på woodien? Det er decalene til Alexander, med vask. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 De har en greit utvalg av dekaler med woodgrain. Oppå det legges transparente farger og i dette tilfelle smoke rundt kantene. Hjemmesiden deres er her : http://www.uschivdr.com/ Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Godt å se bilder fra årets høydepunkt!! Men savner sårt noen fly-bilder folkens!! Noen må da sitte på noe? Kunne ikke unngå å se de mange makro-linsene Selv glemte jeg kameraet hjemme selvfølgelig..... :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Her er noen flybilder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hadde visst gløymt linken i posten lenger opp. Her skal nesten alle modellane vær avbilda: http://public.fotki.com/bugace/plastic-modelbuilding/wheels_plastic_whac/ipms-norway-annual/skala-2012/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Denne vil jeg gjerne se ferdig snart Leif Don't hold your breath........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Mange takk Tor Henning!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Til Tor Henning og de andre som har lagt ut bilder: Takk for titten! Einar S som oppdaga under Skala 2012 at batteriet på kameraet hans var nesten utlada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts