Arild Moland Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Registreringen er nå stengt Sistemann registrerte seg i 3-tida i natt. Arild --------------------------- Det er satt av plass til 15 modeller. Har du flere enn dette, så fyller du ut skjemaet flere ganger, og vi syr sammen lista til slutt. Er du usikker på om modellen du vil registrere blir helt ferdig, så meld den på. Det er mye raskere for oss å stryke en modell, enn å taste den inn på nytt ved innsjekking. NB! Modellspesifikasjonen som skal ligge sammen med modellen på konkurransebordet må være ferdig utfylt FØR du stiller deg i innsjekkingskøen! Dette skjemaet kan lastes ned her: PDF (14 Kb) Word (43 Kb) Modellnummer skal IKKE fylles ut. Dette fyller vi ut ved innsjekking. Klasseinndelingen er den samme som i fjor. Årets tema er altså "Italia". Det nye av året, er at du kan velge å delta i enten 3-kamp eller 5-kamp. Reglene er de samme for begge, nemlig at modellene må være fra 3 eller 5 ulike hovedkategorier (fly, panser, bil, skip, figur eller annet). Modellene som er med i 3- eller 5-kamp stiller i sine respektive klasser og blir også bedømt der. Hvilke modeller du vil ha med i 3- eller 5-kampen gir du beskjed om ved innsjekking på konkurransedagen. Forhåndsregistreringen er åpen frem til midnatt 15. mars. Mvh Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Done Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Hehe, flotte greier! Benytter anledningen til å oppfordre alle - og spesielt dere som er tidlig ute - om å prøve å HUSKE hva dere har registrert. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Vi burde vel få overført denne påmeldingslisten over på våre nye hjemmesider etterhvert også... Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Ja, absolutt. Det er bare å sette i gang Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Hehe, flotte greier! Benytter anledningen til å oppfordre alle - og spesielt dere som er tidlig ute - om å prøve å HUSKE hva dere har registrert. Arild Går det an å printe den ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Det vil jeg tro. Du kan sikkert bare skrive ut fra nettleseren FØR du trykker på knappen for å sende inn registeringa. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Hva er poenget med feltet Er ikke tidligere premiert på Skala eller i andre konkurranser i inn/utland? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Det er en presisering/endring av det som tidligere ble kalt "Nykommer". Som vi husker så var poenget med Nykommer-prisen å kunne premiere en løfterik nykomling på Skala, men som vi også husker, så endte denne prisen i fjor opp hos vår finske super-bilbygger, fordi han jo var "nykommer" i Skala-sammenheng. Så dette er et forsøk på å sile ut de som ikke har nådd til topps noe sted før, og da har man forhåpentligvis et riktigere utvalg å velge blant. Styret får utdype nærmere om de vil, men jeg innbiller meg at Roar har redegjort for dette før en eller annen plass. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Ah. Jeg trodde at det hadde no med at en modell som tidligere er premiert på Skala er diskvalifisert. Men der tok jeg feil, gitt. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Neida, så galt er det vel ikke, men modeller som tidligere har tatt gull, har man vel ikke lov til å stille i konkurransen med på nytt, eller husker jeg feil? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Ja, absolutt. Det er bare å sette i gang Arild Javisst er det det, men først.. vet du hvem som har adminrettigheter til de gamle sidene? For det har ikke jeg og det trenger man som en start tror jeg.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Helga kommer for fort!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Jepp, altfor fort.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Helga nærmer seg med stormskritt, og det er fremdeles mulig å forhåndsregistrere seg. Vi får tro at det kommer litt flere enn de 13 som har registrert seg til nå. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Jobber med saken... når jeg får oversikten kan jeg sikkert melde på 13 jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Hehe, nå var det 13 byggere, ikke modeller som var forhåndsmeldt. Men, kanskje dobler du antallet registrerte modeller uansett? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Done......så får vi se hva som blir med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Det er slik det skal gjøres, Oddbjørn! Er du i tvil, registrer det. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Da har jeg forhåndspåmeldt 15 modeller fordelt på seks Italienske modellbyggere! :thumb: Jeg gjorde det ganske så fortløpende, så det er kanskje greit å sjekke at alle kom med? R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Det så greit ut det, Roar. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Tok mot te meg å registrerte ein modell eg au da,uten ambisjoner forøvrig Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 I år har jeg bestilt rom....... Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Nå har jeg forhåndsregistrert 3 modeller. Modellspesifikasjonsskjemaet fant jeg ikke under Skala 2012, så jeg henta ut et fra Skala 2011. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Det funker like bra det, Einar. Bestilt rom, Janse, er det noe å henge med leppa for da? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts