Finn-Ove Johansen Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Det er jo ikke alle som har navneskilt...og jeg må innrømme at det er jo noen byggere jeg gjerne skulle hilst på men som jeg ikke aner hvordan ser ut...tenk ifjor hilste jeg ikke på Kosti fordi jeg ikke hadde peiling... Så kanskje noen vil vise sitt vakre kontrafei her? jeg kan begynne jeg... War....its faaaaantastic! (Hot Shots 2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Angående bilder av medlemmer av forumet, så finnes det mange bilder i denne gamle og halvglemte introduksjonstråden. Da jeg gløtta gjennom den nå, la jeg merke til at mange av bildene er blitt til røde kryss. Hva med litt oppdatering, folkens? http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=681.0 Einar S Bilde: Utprøving av bursdagsgave med barnebarn oppi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Støtter gjerne det tiltaket her og ettersom eg er slik ein ufyselig friskus så måtte det bli et friskusbilde tatt på haukeliseter i fjor høst.1000metersblikket er på plass som dekkon ser. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Einar, den krona syns jeg du kledde uanstendig godt...ekke noe blått blod bakover i slekta vel? En liten baronett eller no'...? Knut, riktig ufyselig ja...hvor skulle jeg gjemt meg i alt det hvite? Vi i klubben her har som motto..."Team Delta, 'cause you just can't wear TOO much black..." FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Får ta et med hodepryd jeg også da... For å brukes som sko må de nok bøte med livet først, men som hodeplagg fungerer de utmerket også i levende live. Ikke store krabaten, men det er en vaskeekte nilkrokodille... den øverste på bildet altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 trynet mitt ser dere hver gang dere leser noe av mitt oppgulp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Samma med meg, jeg ser omtrent slik ut: <----- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 ...men vanligvis uten sjørøverhatt. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Men du Einar har alltid med deg ein sekk du fanger småunger i? Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Fy f... for en gjeng Den eneste normale ser ut til å være Knut-H, men han er jo på fjellet uten lue, så han er nok litt rebell han også. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Henrik du har jo møtt meg... så du veit at normaliteten kun eksisterer på bilder Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Henrik du har jo møtt meg... så du veit at normaliteten kun eksisterer på bilder Knut-H Det er jo en grunn til at jeg ville at vi skulle møtes der det var masse folk Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Fy f... for en gjeng og det sier du om de som tør å stå fram, da kan man jo tenke sitt om resten... som nysgjerrig nykomling mener jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Siden folk virker litt sjenerte så kan jaffal jeg slenge meg på og vise trynet mitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Får vel slenge meg med jeg også Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Og meg :-) Roy P.s det ekte bildet er til venstre, dette er mitt alter ego Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Meg som på venstre side Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 ,dette er mitt alter ego Roy Ah!... nå husker jeg, du var han der langhåra(!) duden fra 90-talls bandet "Dance with a stranger" ålrait!..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Leif PS. Banjoen kom ikke med på bildet,mistenker en stor bjønn i området for tyveriet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Kongebilde, Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Sikkert samme dyret som har tatt den grønne Felleskjøpet capsen din... Er ikke det bare å gå etter lyden, Leif? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Forget Shotgun Wille,Meet Shotgun Leif. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Hehe, om oppmøtet på Skala i år blir magert, så tror jeg vi kan takke denne tråden for det! Nå er det usikkert om jeg kommer på Skala i år, men jeg vil uansett ikke se ut som dette: Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Var jo slik du gikk kledd når eg møtte deg i bø Arild? Takk for vievannet forresten,har verken demoner eller andre uønska i heimen nå. Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Du verden, jeg var ikke klar over at du er gregoriansk prest også! Du er en mann med mange talenter, pater Moland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts