Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder av deltagere


Finn-Ove Johansen

Anbefalte innlegg

Hehe, om oppmøtet på Skala i år blir magert, så tror jeg vi kan takke denne tråden for det!

 

Stemple oss gjerne generelt som plast-nerder, men her er det vel nok bevis på at det blir feil å gre alle under samme kam.

Kanskje ikke de rette bildene å bruke på neste års SKALA-poster, men med denne gjengen på et sted burde det i hvert fall ikke bli kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg forøvrig om at det et år på SMW ruslet rundt en fyr som var spitting image av Fat Bastard fra Austin Powers... manglet bare sekkepipa ellers var alt der; utseende, kropp og kilt  :pinch:

 

Helt off-topic:

jobbet sammen med en skotte som forklarte meg hvordan man finner ut hvilken klan de hører til.

"Put yer hand undar his kilt, an if ye find a quartar pounder an two nuggets, he is a McDonald"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sitter jo her på kanten, med favoritt kaninen min og er jo eller ganske normal, med uten skjegg, flipp skjegg, langt hår , med og uten automatvåpen. Sånn ellers funnet;  "helt frisk og fin fra PST og Nasjonal sikkerhets Myndighet". wOOt:cheers: Liker jo helst å bli avbildet med katten Buffy, så da får vi finne et fint bilde , hvorfor er alle konsentrert på samme tid om samme ting...fordi :)

 

 

460.jpg

Her avbildet like før "Milenium Falcon "landet utenfor stuevinduet (det var bare min  far (og mor) som rygget :pinch: Volvoen på plass) og ,   alle oss ledet av Chewbacca....... entrer , the multi role fighter of all time"... Han Solo.. Bottof takes care og princesses (sam) Leya......

The cat "Buffy" takes contol of the force...... :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Helt off-topic:

jobbet sammen med en skotte som forklarte meg hvordan man finner ut hvilken klan de hører til.

"Put yer hand undar his kilt, an if ye find a quartar pounder an two nuggets, he is a McDonald"

 

Ok på tide å ta forhåndsregler.. Lite sansynlig at jeg kommer til å kle meg i Kilt med det første, men jeg kan meddele at jeg tilhører Gordon klanen på min fars side..  Så slipper en iallefall å sjekke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.