Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva kan DU bidra med i forkant av SKALA


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

...Hvis du har muligheten, på jobben feks, kan du printe ut plakaten for SKALA 2012  og spørre pent om å få henge den opp i din lokale butikk der folk ferdes.Kan godt være KIWI. butikken behøver ikke å være hobbyrelatert. Hvis det blir hengt opp la oss si 25 plakater rundtomkring og vi får en eller to nye fjes på besøk, så er det verdt det. Jeg skal teste dette ut selv, og kommer til å henge opp plakater på Biblioteket, kunstnerforretninger. Et par tre, fire matbutikkers oppslagstavler og hos noen bilforretninger. I tillegg til to hobbyrelaterte butikker i nærheten. Jeg har også sendt en link til lokale bil og MC klubber også. Skal bli spennnede å se om vi kan fange opp noen nye fjes. jeg tror nemlig det fortsatt er endel skapbyggere der ute. Ikke at jeg trenger nytt skap  ;D

 

Forøvrig regner jeg med at Small Size sine butikker har fått et par tre store plakater pluss kanskje noen flyere også?

 

Link til plakat:

http://www.ipmsnorge.org/blog/wp-content/uploads/2011/12/SKALA-2012_plakatA3.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep det funker det....som følge av at Jens Haakon hengte opp en plakat på hobbyhjørnet i Kongsberg (en butikk, som desverre ikke eksisterer lenger :'() fant jeg vegen til Landskonkurransen i 1996 og har vært med siden dengang.

 

Da lar jeg pressa gå og henger opp disse "illegale propaganda posterne" der det måtte høve :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.