Atle Eriksen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 ...Hvis du har muligheten, på jobben feks, kan du printe ut plakaten for SKALA 2012 og spørre pent om å få henge den opp i din lokale butikk der folk ferdes.Kan godt være KIWI. butikken behøver ikke å være hobbyrelatert. Hvis det blir hengt opp la oss si 25 plakater rundtomkring og vi får en eller to nye fjes på besøk, så er det verdt det. Jeg skal teste dette ut selv, og kommer til å henge opp plakater på Biblioteket, kunstnerforretninger. Et par tre, fire matbutikkers oppslagstavler og hos noen bilforretninger. I tillegg til to hobbyrelaterte butikker i nærheten. Jeg har også sendt en link til lokale bil og MC klubber også. Skal bli spennnede å se om vi kan fange opp noen nye fjes. jeg tror nemlig det fortsatt er endel skapbyggere der ute. Ikke at jeg trenger nytt skap Forøvrig regner jeg med at Small Size sine butikker har fått et par tre store plakater pluss kanskje noen flyere også? Link til plakat: http://www.ipmsnorge.org/blog/wp-content/uploads/2011/12/SKALA-2012_plakatA3.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hei, Kjempebra forslag. Jeg skal faktisk gjøre dette selv rundt på Torshov/Sagene/Bjølsen med de plakatene jeg har igjen etter utsendelsen til div. modellbutikker i det ganske land. Og ja, Smallsize har fått plakat.. Jeg håper håper da at også resten henger opp tilsendt plakat. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Yep det funker det....som følge av at Jens Haakon hengte opp en plakat på hobbyhjørnet i Kongsberg (en butikk, som desverre ikke eksisterer lenger :'() fant jeg vegen til Landskonkurransen i 1996 og har vært med siden dengang. Da lar jeg pressa gå og henger opp disse "illegale propaganda posterne" der det måtte høve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Skal prøve å få tatt en runde i noen butikker jeg vet har oppslagstavle her i lokalmiljøet rundt Leto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Skal gjøres. Tenker jeg henger opp en på universitetet og en i den lokale butikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 will do.... skal henge opp på jobben og på noen tavler på nærmeste mat sjapper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Jeg henger opp på to hobbybutikker i kr.sand:-) Pluss event. Litt til:-) Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts