Leif Haga Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Lokalavdelingene har fått direktiv om å stable på plass litt personale til Skala. Det er snakk om folk i døra,bordvakter mm. Vi er to her fra Holmlia,men vi trenger noen til. Svar gjerne her,eller på PM til undertegnede. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Kan sikkert bidra med et eller annet konstruktivt mellom seminarene hvor jeg er selvutnevnt mediamann. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Går ut fra at mitt bidrag som hoveddommer da kan telle her Vet ikke helt hva jobben innebærer på den store dagen, så jeg er litt skeptisk til å påta meg mer. Det var også snakk om egne bord for lokalavdelingene. I fjor var det vel ikke rare greiene som dukket opp her. Kan godt si at LeMans bordet er et lokaltiltak for IPMS Øst, og eventuelt sette av plass hvis noen ønsker å bidra med noe utenfor dette tema. Per Erik har også takket ja på forespørsel om å bistå med å holde orden og oversikt over dette når jeg eventuelt ikke har tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Bottolf kommer i år også har jeg fått avklart..... Til glede og skuffelse for mange . Kan stille meg til disposisjon som bordvakt i et område nær baren eller annet sted ....eller som meddommer dersom ønskelig. ' Ærbødigst Bottolf Forumtroll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 ....eller som meddommer dersom ønskelig. ' ditt nærvær vil bli satt pris på Da fletter jeg deg inn i dommerkabalen også. Folk har vært flinke til å både melde seg og si ja, så det ser ut til at vi kan komme oss unna med 6-7 klasser pr. dommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Bottolf kommer i år også har jeg fått avklart..... Til glede og skuffelse for mange . Kan stille meg til disposisjon som bordvakt i et område nær baren eller annet sted ....eller som meddommer dersom ønskelig. ' Ærbødigst Bottolf Forumtroll. Da har du nettopp blitt ansatt som bordvakt, diorama. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Jeg stiller selvsagt likt tidligere år for å hjelpe til å flytte bord/stoler og ta meg for salget av gamle Limtuber etc. Jeg vil også i tillegg ha et salgstand for Flyhistorie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts